فروش کلی نینتدو سوئیچ در ژاپن بیش از 18 میلیون نسخه بوده است

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، بر کسی پوشیده نیست که نینتندو عملکردی موفق داشته است. با سوئیچ مسیر اقتصادی این شرکت به کلی تغییر کرده است. فروش این کنسول در وضعیت فوق‌العاده‌ای است به طوری که حتی با وجود عرضه کنسول‌های نسل جدید بهترین عملکرد فروش را در بین سایر کنسول‌ها حتی در ایالات متحده برای سال 2020 داشته است. همچنین در سرزمین مادری خود بازار را در اختیار دارد.

پیش از این گزارش شده بود که این کنسول87 درصد فروش عمده را در سال 2020 برای ژاپن به خود اختصاص داده است. فامیتسو گزارش می‌دهد که برای به دست آوردن تصوری از میزان قریب تعداد فروش این محصول، تاکنون 18 میلیون نسخه در ژاپن فروخته است. این عدد هم سوئیچ معمولی و هم سوئیچ لایت را شامل می‌شود. برای مقایسه، آن‌ها فروش ترکیبی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو را اعلام کرده‌اند که فقط در حدود 9.3 میلیون فروش داشته‌اند. این آمار باعث می‌شود این کنسول رتبه دوم نسل (از نظر فروش) تقریبا نیمی از تعداد فروش کلی سوئیچ باشد.

این کنسول در مارس 2017 منتشر شد و از آن زمان به فروش مداوم خود ادامه داده است. همانطور که مشاهده می‌کنید. شایعاتی درباره وجود نسخه پیشرفته شنیده می‌شود که غالباً “سوئیچ پرو” نامیده می‌شود. اما فعلا هیچ چیز رسمی اعلام نشده است.

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها