شایعه: نسخه‌ی موبایل بازی Overwatch در کنار Overwatch 2 در حال ساخت است

Overwatch Mobile

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Overwatch توانست در مدت زمان کمی طرفداران زیادی به دست آورد. شاید با وجود محبوبیت بالای این بازی کمی عجیب بود که بلیزارد حالا حالاها به فکر عرضه‌ی بازی جدید باشد. اما همین نکته باعث می‌شود که احتمال ساخت نسخه‌ی موبایل قوت گیرد.

به نقل از یک منبع آگاه بلیزارد قرار بود پیش از همه‌گیری جهانی ویروس از Overwatch 2 و نسخه‌ی موبایل Overwatch رونمایی کند. اما این رونمایی بخاطر مشکلات پیش آمده به تعویق افتاد. بنابراین بود که این عناوین در کنار یکدیگر عرضه شوند. و هیجان پیرامون خود را افزایش دهند. به نقل از این منبع آگاه همه‌گیری جهانی ویروس باعث تأخیر نسخه‌ی موبایل شده است. همان‌طور که روند توسعه‌ی عناوین زیادی را دستخوش تغییر داده است.

صرفنظر از این که این شایعه چقدر معتبر باشد، هیچ بعید نیست که شاهد نسخه‌ی موبایل یک شوتر چندنفره‌ی دیگر باشیم. فقط کافی است به عناوینی چون فورتنایت، Apex Legends و پابجی نگاهی بیاندازیم. همه‌ی این عناوین نسخه‌ی موبایل دارند و یا در دست ساخت دارند. در خصوص پابجی هم که نسخه‌ی جدید آن به زودی عرضه خواهد شد. بنابراین نسخه‌ی موبایل Overwatch چندان دور از انتظار نیست.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی موبایل این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها