معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

(به قلم رضا چشمی)

آیا برای برگزاری تورنمت آماده‌اید؟ بسیار خب، خودروها را به انواع مهمات مجهز کنید، کمربندها را ببندید و ماشین‌ها را روشن کنید. به تورنمنت مرگبار (Twisted Metal (2012 خوش آمدید.

Twisted Metal از آن دسته بازی‌هایی است که بازی‌بازان قدیمی خاطرات بسیاری با آن دارند. حتی بازی‌بازان ایرانی هم خاطرات زیادی از ماشین‌های جنگی دارند. عنوانی که روزگاری در کلوپ‌های کشور از پرطرفدارترین بازی‌ها به شمار می‌رفت. اگر Twisted Metal را بهترین بازی سبک CAR COMBAT RACING بدانیم به بیراهه نرفته‌ایم. این بازی در زمان PS ONE حضور پررنگی در هنر-صنعت گیم داشت. اما به همین نسبت در دوران PSP و PS2 کم رنگ‌تر و تقریباً به صورت نیمه فعال در آمد. و سرانجام چند سالی ناپدید شد. 

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

تاریخچه:

Twisted Metal بعد از مجموعه بازی‌های GT (گرن توریسمو) به عنوان دومین بازی با قدمت کنسول‌های پلی استیشن به شمار می‌رود. عنوانی که از سال ۱۹۹۵ تا کنون توسط شرکت‌های متفاوتی نظیر SingleTrac مابین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷، ۹۸۹ Studios مابین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۱۹۹۸، Incognito Entertainment مابین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ و Eat Sleep Play از سال ۲۰۰۸ تا به حال ساخته و به بازار عرضه شده است.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

سناریوی دیوید جفی:

درست از زمان عرضه‌ی اولین قسمت Twisted Metal تاکنون، بازی‌بازان آرزوی رقابت چند نفره را در سر می‌پروراندند. اما نبود امکانات، در دهه‌ی ۹۰ میلادی و حتی بعدتر در ابتدای هزاره جدید، این آرزوها را به سرابی بدل کرده بود. سرابی که هر لحظه بازی‌بازان را به دنبال خود می‌کشاند و تشنه پس می‌زد.

گرچه در زمان عرضه‌ی نسخه PC بازی Twisted Metal2 و بعدها Twisted Metal: BLACK این آرزو به طور ضمنی محقق شد. اما حاصل کار به دلیل ناکارآمد بودن سیستم آنلاین کنسول PS2 و عدم دسترسی عموم به اینترنت پرسرعت در دهه‌ی ۹۰ عملاً بی اثر ماند. انتظار هواداران نیز تا مدت‌ها بعد از عرضه‌ی Twisted Metal: BLACK ادامه داشت. تا اینکه کنسول‌های نسل هفتم سر رسیدند. اما کماکان خبری از Twisted Metal نبود. و این بازی در هیاهوی عناوین پرزرق و برق و جدید سونی نظیر UNCHARTED ،KILLZONE 2 و … مدفون شد.

در این میان تمرکز جفی روی بازی GOW در سال ۲۰۰۴ گرچه او و گروهش را از ساخت ۲-۳ عنوان فرعی Twisted Metal برای PSP و PS2 باز نداشت، اما در طی این سالیان هرگز سخنی از دنباله‌ی اصلی برای Twisted Metal به میان نیامد. حتی فشار هواداران و یادآوری رسانه‌ها نیز فایده‌ای در بر نداشت. بعد از تاسیس شرکت EAT SLEEP PLAY همگان بر این باور بودند که جفی و گروهش مشغول کار روی عنوان جدیدی از Twisted Metal هستند. اما اصرار مطبوعات، دائماً با انکار جفی پاسخ داده می‌شد.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

تا اینکه نخستین جرقه‌های امید را دیوید پچر(منتقد جنجالی صنعت) از خود بروز داد. و در یک برنامه‌ی زنده که با حضور جفی از سایت گیم تریلرز پخش می‌شد با اعلام ساخت بازی، عملاً برنامه‌های مخفی کاری جفی را نقش بر آب کرد. که مطابق معمول توسط کارگردان نامی بازی انکار شد. درست چند روز بعد در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۰ همگان منتظر رونمایی از آخرین ساخته‌ی دیوید جفی (خالق Twisted Metal و GOD OF WAR) بودند اما ظاهراً وی قصد نداشت روی سن ظاهر شود. و دل هواداران را شاد کند.

در حالیکه عقربه‌های ساعت آخرین دقایق برگزاری کنفرانس سونی را یادآوری می‌کردند فیلم عجیبی از دو راننده به نمایش درآمد که در خصوص تورنمنت نامشخصی صحبت می‌کردند. بعد از مشاهده‌ی مکالمه میان این دو راننده، حاضرین متوجه ورود ماشین محبوب هوادران و شخصیت معروفش یعنی Sweet Tooth به صحنه شدند. که به شکل جالبی طراحی و حتی راننده‌ی آن نیز همانند شخصیت بازی گریم شده بود. و در اینجا بود که رویای هواداران به حقیقت پیوست.

 

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

ساخت بازی Twisted Metal 2012 چگونه کلید خورد؟

در ابتدا قرار بود Twisted Metal به صورت نسخه‌ی قابل دانلود برروی شبکه PSN عرضه شود. اما کیفیت بازی و میزان محبوبیت آن موجب شد سونی از سازنده درخواست کند که بازی را به صورت کامل توسعه دهد. در نتیجه قرار شد بازی از حالت قابل دانلود به یک بازی چند نفره‌ی آنلاین محض بدل شود. تجربه‌های مشابه این اتفاق را سونی با بازی‌هایی نظیر Warhawk کسب کرده بود. اما سونی به این تغییرات راضی نبود. در نتیجه درخواست اضافه شدن بحش تک نفره نیز به گروه دیوید جفی داده شد. و قرار شد که بخش تک نفره عناصر داستانی را نیز دربرداشته باشد. و در نهایت عرضه‌ی بازی به شکل فعلی در آمد.

 

بخش چند نفره و دمیده شدن روح جدید در کالبد Twisted Metal:

برای نخستین بار از عرضه‌ی مجموعه بازی‌های Twisted Metal، بخش آنلاین هسته‌ی اصلی بازی را تشکیل خواهد داد. در این بخش ۱۶ بازی‌باز به صورت هم‌زمان در بخش‌هایی نظیر Deathmatch, Last man standing, و Specialty modes می‌توانند به رقابت بپردازند. و گوشه‌ای از خاطرات حالت SPLIT-SCREEN را در سال‌های نه چندان دور زنده کنند. بخش آنلاین شاهد پدیده‌ای به نام The Nuke نیز خواهد بود که از عجیب و و غریب‌ترین حالت‌های به کار رفته در بخش آنلاین یک بازی به شمار می‌رود. بیشترین مانور تیم سازنده بر همین بخش استوار بوده است.

در این بخش تمامی بازی‌بازان به دنبال قربانی می‌گردند تا به وسیله‌ی او مجسمه‌ بزرگی و سلاح هسته‌ای که در اختیار دارند نابود سازند. فلسفه‌ی THE NUKE بدین گونه است که بازی‌بازان به دو گروه ۸ نفره متخصام و متدافع تقسیم می‌شوند. هر یک از گروه‌ها دارای مجسمه‌ی عظیمی هستند که توسط یک هلی کوپتر در آسمان معلق است. هدف انهدام مجسمه‌ی طرفین است. برای انجام کار ابتدا رهبر گروه باید ربوده شود سپس او را به موشک هسته‌ای وصل کرده و به سمت مجسمه گروه رقیب پرتاب کرد. اگر قبل از اینکه مجسمه نابود شود این روند ۳ بار انجام شود گروه به پیروزی می‌رسد. در جریان این بخش ۴ گروه the Clowns, the Dolls, the Skulls و the Prea حضور خواهند داشت.

 

ساختار گیم پلی Twisted Metal:

این روزها بحث بازآفرینی بازی‌ها بسیار داغ است. و تا اینجای کار این بازی‌های بازآفرینی شده عالی از کار در آمده‌اند. بعد از بازی‌هایی نظیر Mortal Kombat و Tomb Raider بازگشت Twisted Metal به ریشه‌های اصلی خود امری کاملاً پسندیده و محبوب هواداران به شمار می‌رود. جفی و هم تیمی‌هایش با استناد به این نکته و تجسم اهمیت تغییر در بازی، آن را با عناصر مدرن پیوند زده‌اند. تا از گرفتار شدن در چرخه‌ی تکرار جلوگیری نمایند. در بخش تک نفره همانند گذشته عده‌ای از مجنونین خشونت دور هم جمع شده‌اند تا در تورنمنتی به نام Twisted Metal شرکت کنند. و حسابی از خجالت یکدیگر و اتومبیل‌های عجیب و غریبی که فقط در این بازی پیدا می‌شود در بیایند. آتش این تورنمنت مرگبار را بازهم Calypso بر خواهد افروخت.

اما همانند نسخه‌های پیشین شخصیت‌هایی نظیرDollface, Preacher, Axel, Junkyard dog, Mr. Grimm, Sweet Tooth و البته نفراتی جدید همانند Juggernaut ، Meat Wagon ، Talon و چندین نفر دیگر که هنوز نامی برای آن‌ها اعلام نشده، موقعیت را مناسب دیده و خود را به محل مسابقات رسانده‌اند. تا خاطرات گذشته را زنده کنند. یکی از خبرهای خوب در مورد Twisted Metal برداشته شدن محدودیت در نحوه‌ی انتخاب شخصیت‌ها و ماشین‌های بازی است. در صورتی که اتومبیلی را در جریان بازی آزاد کنید می‌توانید با هر شخصیتی که دوست دارید اتومبیل مورد نظر را انتخاب کرده و وارد تورنمنت شوید.

نکته‌ی بعدی، ایجاد تعادل میان نکات جذاب عناصر کلاسیک Twisted Metal با محتویات جدید است. که به صورت دوسویه عمل خواهد کرد. به گونه‌ای که بازی‌بازان قدیمی حس بازی کلاسیک را درک خواهند کرد. و بازی‌بازان جدید نیز به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. خودروهای عجیب و غریب همواره بخش مهمی از گیم پلی بازی Twisted Metal را تشکیل داده‌اند. جفی در این قسمت نیز نوآوری را فراموش نکرده است.

وجود نوعی مینی تریلر که می‌تواند از دوسوی خود مین‌های انفجاری پرتاب کند از جمله این نوآوری‌هاست. این خودرو ضمن اینکه بزرگ‌ترین خودوری دیده شده در این سری بازی‌هاست توانایی‌های دیگری نیز دارد. از جمله حمل هم تیمی‌ها به نقاط مختلف. هم تیمی‌ها می‌توانند کنترل دو مسلسل موجود برروی تریلر را به دست گرفته و به دشمنان شلیک کنند. سازندگان مکانیسم‌های دیگری را نیز مد نظر قرار داده‌اند.

به عنوان مثال در یکی از بخش‌ها می‌بایست به عنوان مامورین بدرقه اشخاص خاصی را اسکورت کرد. و یا در نقش راننده‌ی یک بلدوزر بزرگ سرزمین‌های مخالفان را پاکسازی نمود. Talon نام هلیکوپتری است که به عنوان یکی از وسائل مورد استفاده به تازگی به Twisted Metal اضافه شده است. Talon نیز همچون تریلر یاد شده دو منظوره عمل می‌کند.

مهم‌ترین قابلیت آن فرو ریختن باران آتش بر سر دشمنان است. قابلیت دوم آن استفاده از نیروی مغناطیسی است که به بازی‌باز اجازه می‌دهد دوستان خود را از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر منتقل کند. یا دشمنان را به آسمان برده و به زمین پرتاب نماید. هر کدام از خودروها به قابلیت‌های دوگانه‌ای مجهز شده‌اند که با فشردن کلید مثلث قابلیت دوم در دسترس قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال خودوری Roadhog قابلیت پرتاب دیسک‌های کوچک و کشنده‌ای را دارد. که در صورت فشردن دکمه‌ی مثلث نیروی مغناطیسی فعال می‌شود و می‌توان خودروهای دشمن را جذب و از کار انداخت. یکی از خاطره‌انگیزترین قسمت‌های Twisted Metal که نزد بازی‌بازن قدیمی کشورمان هم از محبوبیت بالایی برخوردار بود بخش SPLIT-SCREEN است. در تورنمنت هشتم این قسمت با حضور ۴ نفر انجام می‌شود. و بازی‌بازان می‌توانند هم‌زمان با یک کنسول به رقابت بپردازند. دو سلاح جدید هم به بازی افزوده شده‌اند. اولی Sniper Rifle و دومی Shot Gun است. که جریان بازی را به طور کلی دچار تحول می‌کند.

 

مکان‌های بازی:

بخش Team Death Match در مکانی به نام Sunsprings واقع در کالیفرنیا انجام می‌شود. حالت Team Last Man Standing در مرحله‌ای به نام Black Rock Arena برگزار می‌شود. که مرحله‌ای زیرزمینی است و توسط نیروی الکتریکی، آتش و … احاطه شده است. و سرانجام حالت Nuke در مرحله‌ای به نام Harbor City برگزار می‌شود که شهری صنعتی است با دو کارخانه که هر کدام در یک طرف شهر واقع شده‌اند. همچنین هر یک از مراحل دارای راه‌های مخفی متعددی هستند که موجب مرموز شدن مراحل و جذاب‌تر شدن آن‌ها در حالت‌ها‌ی تک نفره و چندنفره خواهد شد.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

معرفی تمام شخصیت‌ها و خودورهای فرانچایز Twisted Metal:

 

Axel:

یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های حاضر در سری بازی‌های Twisted Metal است. که در تمامی نسخه‌های بازی حضور داشته است. اولین حضورش مربوط به قسمت دوم بازی می‌باشد. او وسیله‌ای را می‌راند که از دو چرخ تشکیل شده و Axel در مرکز این دو چرخ به هدایت آن می‌پردازد. او در Twisted Metal 2012 نیز حضور پررنگی دارد.

Brimston:

وانت مسافرتی که با کلیسا در ارتباط است و قصد دارد عدالت را جاری سازد. این خودرو نخستین بار و تنها در بازی TWISTED METAL BLACK دیده شده است.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Calypso:

مرد همه کاره‌ی سری بازی‌های Twisted Metal. با وجود این که فقط در شماره‌ی چهارم بازی قابل استفاده بود اما تمام ۸ تورنمنت قبلی زیر نظر وی انجام شده است. به غیر از قسمت چهارم که مستقیماً در تورنمنت حضور داشت در همه‌ی دموهایی ابتدایی و انتهایی بازی‌ها دیده شده است.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Crazy 8:

خودروی عجیب و غریبی که توانایی ساطع کردن جریان الکتریکی را دارد با آن می‌تواند سایر خودروها را نابود سازید. تنها حضورش در بازی Twisted Metal: BLACK بوده است. 

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Crimson Fury:

یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین خودورهای موجود در بازی که نخستین بار در قسمت اول بازی دیده شد. رانند‌ه‌ی این خودرو در آن زمان Agent Stone بود. این لامبورگینی دیابلوی قرمز در نسخه‌های Twisted Metal: Small Brawl و Twisted Metal: Head-On حضور داشته و در Twisted Metal 2012 نیز حاضر است.

Darkside:

یکی دیگر از خودورهای قدیمی بازی که محبوبیت بسیاری نزد هواداران دارد. این کامیون از اولین نسخه در بازی حاضر بوده است. راننده‌ی این کامیون که به رنگ سیاه متالیک است کسی نیست جز Mr. Ash. این خودرو در نسخه‌های TM:1,2,3,Small Brawl حاضر بوده و در Twisted Metal 2012 جزو انتخاب‌های اول بازی‌بازان است.

Death Warrant:

خودروی قدرتمندی که به تازگی وارد تورنمنت Twisted Metal شده است. و اولین حضور خود را در این Twisted Metal 2012 تجربه می‌کند. این ماشین، توانایی‌های برجسته‌ای در ستیز میان گروه‌ها در بخش آنلاین دارد.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Dollface:

دخترک زیبای سری بازی‌های Twisted Metal در تورنمنت هشتم نیز به عنوان راننده‌ی دوم Darkside به میدان باز خواهد گشت. وی در این داستان به خاطر زیبایی بی حد و حصر چهره‌اش دچار مشکلاتی شده است.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Juggernaut:

این خودرو نیز برای اولین بار در تورنمت Twisted Metal آفتابی شده است. طراحی آن از Darkside الهام پذیرفته است با این تفاوت که به دنبال خود تریلر را نیز یدک می‌کشد. این خودرو توانایی بارگیری دو خودروی دیگر را نیز دارد. بنابراین هم تیمی‌ها در بخش آنلاین می‌توانند بر پشت این تریلر جای گرفته و کنترل دو مسلسل موجود برروی تریلر را در دست گیرند. و به دشمنان شلیک کنند. قابلیت مهم این خودرو میزان قدرت تخریب آن است به طوری که هر شلیک صحیحی که به هدف برخورد کند به اندازه ۲٫۵ برابر حالت عادی به آن صدمه وارد خواهد کرد.

Junkyard Dog:

این خودرو که متعلق به Billy Ray است دومین حضورش را پس Twisted Metal: BLACK تجربه خواهد کرد. این خودرو که در واقع یک جرثقیل است می‌تواند خودروهای در راه مانده را به تعمیرگاه منتقل کند. ضمناً به گوی‌ فلزی مجهز است که توسط یک میله‌ی بلند به اطراف می‌چرخد و می‌تواند به کمک آن سایر خودروها را نابود سازد.

Kamikaze:

Kamikaze در زبان ژاپنی به خودکشی اطلاق می‌شود. این خودرو در نمایشگاه Comic-Con امسال توسط جفی معرفی شد. این خودرو به نوعی آتش افکن مجهز است. سلاح دوم آن هم EMP GERNADE نام دارد که جهت متوقف کردن سایر خودروها از طریق منجمد کردن عمل می‌کند. طرح ژاپنی خورشید تابان که با نوار سفید و قرمز انجام شده  روی خودرو خودنمایی می‌کند.

Meat Wagon:

خودروی جدید دیگری که در این قسمت به تورنمنت Twisted Metal پیوسته است. این خودرو پیش از اینک ماشین مخرب باشد شبیه به آمبولانسی است که قصد جان بیماران را دارد. و بیماری که توسط تسمه‌ای به ماشین متصل هست را دائماً به این سو و آنسو می‌کشاند و در نهایت آن را به سمت دشمنان پرتاب می‌کند.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Mr. Grimm:

حضور او در قسمت‌های قبلی Twisted Metal جذابیت زیادی به این سری بازی‌ها داده بود. در این قسمت نیز وی باز خواهد گشت تا بتواند از پدر مرده‌اش مجوز بگیرد. حال اینکه Mr. Grimm به دنبال چه مجوزی است را در جریان بازی خواهید فهمید.

Outlaw:

از دیگر خودروهای قدیمی Twisted Metal است. این ماشین پلیس در تمامی قسمت‌های سری بازی Twisted Metal حضور فعال داشته است. و همواره تلاش کرده تا خاطیان را دستگیر و به سزای اعمالشان برساند. فلسفه‌ی آن هم دستگیری بانی رقابت‌های Twisted Metal یعنی Calypso و خاتمه دادن به این تورنمنت مرگبار است. نکته‌ی جالب در خصوص این خودرو تغییر طراحی آن است. که در نسخه جدید از یک خودروی معمولی به خودروی استیشن تغییر شکل داده است. راننده‌های بسیاری پشت رل این خودرو نشسته‌اند و این پلیس‌های خستگی ناپذیر با هدف متوقف ساختن رقابتها در Twisted Metal 2012 نیز حضور دارند.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Preacher:

وی اولین بار در تورنمنت TM:BLACK آفتابی شد. و در قسمت جدید نیز حاضر است.

Reaper:

ریپر، موتور سیکلتی که برای اولین بار در تورنمنت Twisted Metal شرکت می‌کند. این موتور سیکلت شیطانی که ابتدا توسط Mr. Grimm و گروه بدل کارش مورد استفاده قرار می‌گرفت مجهز به نوعی اره برقی است. که توانایی پرتاب آتش را نیز دارد. و می‌تواند صدمات جدی به رقبا وارد سازد. در عین حال ردیابی و انهدام آن کار بسیار سختی است.

Road Boat:

کادیلاک زره پوش شده که برای اولین بار در تورنمنت حضور پیدا می‌کند. با اینکه در دموهای بسیار کمی دیده شده اما مجهز به مسلسل کوچک است. علاوه بر این سلاح، نوعی سلاح ویژه به نام Mega-Magnet نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این وسیله نیروی مغناطیسی را در جلوی کاپوت ماشین ایجاد می‌کند. و به وسیله‌ی آن می‌توان دشمنان را جذب خود کرد به دیوار کوبید و از بین برد. سلاح دیگر این خودرو توانایی پرتاب کردن بمب است.

Roadkill:

یکی دیگر از خودورهای خاطره‌ساز سری بازی‌های Twisted Metal که از ابتدا در تمامی تورنمنت‌ها حاضر بوده است. این خودرو توسط یک کهنه سرباز که نیروهایش را در یک جنگل وحشی از دست داده بود به تورنمنت وارد شد. مسلسل‌های دوطرف خودرو بخشی از هویت آن را تشکیل می‌دهند. .

Shadow:

این ماشین نیز در زمره‌ی قدیمی‌های بازی قرار می‌گیرد. که از نسخه Twisted Metal 2 توسط Mortimer وارد تورنمت شد. و هرگز نتوانست از آن خارج شود. این اواخر Raven وظیفه‌ی هدایت آن را بر عهده داشت. 

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Sweet Tooth:

بدون شک محبوب‌ترین شخصیت تمام دوران سری بازی‌های Twisted Metal کسی نیست جز مرد بستنی فروش سری بازی‌های TM. نام اصلی او Needles Kane است و طراحی چهره‌اش از چهره‌ی قاتل سریالی دهه‌ی ۷۰ آمریکا ملقب به killer clown الگوبرداری شده است. او اتومبیلی را می‌راند که از ماشینهای بستنی فروشی الگوبرداری شده است. او در کنار Marcus Kane تنها شخصیت‌هایی هستند که تا کنون توانایی راندن بیش از یک اتومبیل را داشته‌اند. خودوری مخصوص Sweet Tooth در تورنمنت هشتم مجهز به قابلیت جدیدی شده است. به گونه‌ای که در جریان بازی می‌تواند به یک mecha-robot بدل گردد.

Talon:

اولین وسیله‌ی نقلیه‌ی هوایی در سری بازی‌های Twisted Metal است که مجهز به سلاح انفجاری است. و قابلیت دیگرش انتقال خودروهای هم تیمی به سایر نقاط و از کار انداختن خودروی دشمنان است. قابلیت دوم توسط نیروی الکترومغناطیسی پدید آمده توسط هلیکوپتر امکان‌پذیر می‌شود.

Vermin:

خودروی جدید دیگری که حضورش را برای اولین بار در تورنمنت Twisted Metal جشن می‌گیرد. به نظر می‌آید که این ون زرد رنگ بخشی از کمپانی Rocket Rodents باشد. راکت تعبیه شده برروی سقف این ون مجهز به سیستم کنترل از راه دور است.

معرفی بازی Twisted Metal 2012 به علاوه‌ی تاریخچه‌ی این مجموعه

Warthog:

از دیگر قدیمی‌های بازی که در تمامی تورنمنت‌ها حضور داشته است. این خودرو مجهز به تجهیزات نظامی مناسبی است اما سرعت آن پائین است.

 

نظر شما در خصوص این فرانچایز فوق محبوب چیست؟ علاقمند به ساخت نسخه‌ی جدید آن در نسل 9 هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا چشمیمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا چشمی

Mia San Mia

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها