فصل 9 Apex Legends بخش زیادی از محتوای Titanfall را دریافت می‌کند

Apex Legends

موفقیت Apex Legends بسیار خوب دیده شده است ، اما درعین حال ، این هزینه به قیمت توقف مجموعه Titanfall نیز می‌انجامد. اینکه آیا به زودی بازی جدید Titanfall ساخته می‌شود یا خیر ، باید منتظر ماند، اما به نظر می‌رسد طرفداران این سری حداقل چیزی را خواهند داشت که به طریق دیگری منتظر آن باشند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در جریانی که اخیراً توسط BrownGirlGamerCode مشاهده شده است، مدیر بازی ، Chad Grenier تأیید کرد که این بازی در فصل آینده، مقدار قابل توجهی از محتوای Titanfall را دریافت خواهد کرد.

همچنین اشاره کرد: “فصل بعد ، فصل 9 ، در واقع شما می‌بینید که یک Titanfall به بازی باز می‌گردد. “من قبلاً به بعضی‌ها گفته‌ام، اگر طرفدار Titanfall هستید، برای فصل 9 منتظر بمانید زیرا آنجا چیزهای جالبی وجود دارد.”

آیا این بدان معناست که تیتان‌ها ممکن است به این بازی راه پیدا کنند؟ متأسفانه، نه. همانطور که توسط TitanfallBlog در توییتر گزارش شده است. Grenier همچنین گفته است که در حال حاضر ، هیچ برنامه ای برای افزودن تایتان‌ها به این بازی بتل‌رویال وجود ندارد. هرچند او گفت که روزی این اتفاق می‌افتد، شاید به عنوان بخشی از یک حالت جداگانه.

بازی Apex Legends برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی موجود است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها