به‌روزرسانی جدید Bugsnax منتشر شد، موارد متعددی به بازی اضافه شده است

Bugsnax

سال گذشته شاهد عرضه کنسول‌های نسل جدید بودیم و در کنار آن تعداد بسیار متنوعی از بازی‌های بزرگ و کوچک وجود داشت. یکی از آن ها Bugsnax بود، یک بازی ماجراجویی که مملو از اتفاقات هیجان‌انگیز بود. این بازی هنگام عرضه پلی‌استیشن 5 معرفی و منتشر شد. اما برای پلی‌استیشن 4 نیز آمد و اکنون جدیدترین به روزرسانی به کاربران امکان انتقال داده‌ها به نسخه کنسول‌های نسل جدید را می‌دهد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

به روزرسانی جدید ، 1.06 ، اکنون فعال است. و ویژگی بزرگی که به بازی ارائه می‌دهد امکان انتقال دیتای ذخیره شده و مراحل پیشرفت بازی بین نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و 5 بازی‌ها است. اگر به خاطر بیاورید، نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Bugsnax در هنگام راه اندازی برای PS Plus قابل دریافت بود. بنابراین اگر از آن استفاده کردید اما فقط توانسته‌اید نسخه پلی‌استیشن 4 را بازی کنید. اکنون می‌توانید بدون مشکل مراحل پیشرفت خود را انتقال دهید. موارد مختلف دیگری نیز در اینجا وجود دارد. از جمله محافظت اضافی در مورد صرفه جویی و برخی از اصلاحات بهبود یافته در گیم پلی بازی از موارد اضافه شده در این به‌روزرسانی است.

بازی Bugsnax هم اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در حالی که هیچ سیستم عامل دیگری اعلام نشده است. توسعه دهنده گفته است که آن‌ها دوست دارند آن را به سیستم‌های دیگر نیز منتقل کنند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها