پچ 3.11 بازی Hitman 3 موارد متعددی را به بازی اضافه می‌کند

hitman 3 هیتمن

استودیو IO Interactive پچ جدیدی را برای بازی Hitman 3 در همه سیستم عامل‌ها منتشر کرد که سهم ثبات و مشکلات اتصال آن را برطرف می‌کند. ستاره واقعی پچ 3.11 ، محتوای جدیدی است که اضافه می‌کند. اکنون بازیکنان می‌توانند با رفتن به مرکز ICA و پایان آزمایش نهایی‌، قفل Tactical Turtleneck را باز کنند.

دارندگان نسخه Deluxe Edition بازی Hitman 3 همچنین با The Proloff Parable و The Gauchito Antiquacations با ویژگی‌های جدید روبرو می‌شوند. مورد اول در کوه‌های کارپات اتفاق می‌افتد و مواردی مانند White Custom Sieger 300 و White Katana را فراهم می‌کند. مورد دوم در مندوزا برگزار می‌شود و مواردی مانند نارنجک Emetic Grenade و Emetic Pen را ارائه می‌دهد.

آخرین Deluxe Ecaalation ماه آینده منتشر می‌شود. در مورد بقیه جزئیات ماه فوریه، هدف جدید Elusive از 26 فوریه تا 8 مارس در Sapienza در دسترس خواهد بود. زیرا بازیکنان وظیفه شکار The Deceivers را دارند. برای جزئیات بیشتر در مورد مطالب ماه مارس در روزهای آینده با ساویس‌گیم همراه باشید.

بازی Hitman 3 در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس/ایکس، پلی‌استیشن 4 و 5 نینتندو سوئیچ و گوگل استدیا در دسترس است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها