توسعه‌دهندگان Bugsnax تمایل دارند تا بازی را برای پلتفرم‌های بیشتری ارائه دهند

Bugsnax

بازی Bugsnax ممکن است مهمترین عنوان معرفی شده برای پلی‌استیشن 5 نباشد. اما مطمئناً توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نه تنها به دلیل فرضیه منحصر به فرد و جالب توجه، بلکه همچنین به این دلیل که همانطور که مشاهده می‌شود یک بازی کاملاً سرگرم کننده است. در حال حاضر فقط برای پلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌استیشن و رایانه‌های شخصی موجود است. کسانی که در سیستم عامل‌های دیگر بازی می‌کنند این سوال را دارند که آیا این بازی می‌تواند به کنسول‌های دیگر نیز راه پیدا کند. و این مطمئناً کاری است که سازندگان دوست دارند انجام دهند. در ادامه با بررسی این سوالات همراه ساویس‌گیم باشید.

در طی صحبت اخیر Reddit AMA ، وقتی از آن‌ها در مورد نسخه نینتندو سوئیچ سوال شد. توسعه دهندگان گفتند که استودیو Young Horses دوست دارد بازی را به سیستم عامل‌های بیشتری بکشاند ، اما آنها هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌اند.

طراح صدای استو Seth Parke نوشت: “ما در حال حاضر برنامه خاصی نداریم ، اما ما دوست داریم بازی را به سیستم عامل‌های دیگر برسانیم.”

کوین گیسلر، برنامه نویس استودیو نیز در این زمینه پاسخی مشابه داد. وی نوشت: “ما امیدواریم که Bugsnax را به سیستم عامل‌های بیشتری بیاوریم ، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم یا اعلام نکرده‌ایم که چه سیستم‌هایی را شامل می‌شود.”

Bugsnax یک بازی است که کاملاً مناسب سوئیچ است و من مطمئن هستم که اگر به ایکس‌باکس نیز راه پیدا کند، موفقیت زیادی را در Game Pass کسب خواهد کرد. بنابراین امیدوارم که این اتفاق زودتر رخ دهد. در حال حاضر، بازی Bugsnax برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها