بیش از نیمی از بازیکنان بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید GTA V را تک‌نفره بازی کرده‌اند

GTA V

به گزارش ساویس‌گیم، ظاهراً قرار نیست چیزی جلودار GTA V باشد. بازی محبوب 2 نسل از کنسول‌ها، که به‌زودی می‌شود 3 نسل. تأیید عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل جدید عطش بازیکنان را بیشتر کرده است. در طول این سال‌ها راکستار پشتیبانی خوبی از GTA Online داشته است. اما عاشقان بخش تک‌نفره اوضاع جالبی نداشتند و راکستار آن‌ها را فراموش کرده بود. ظاهراً با عرضه‌ی جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی GTA V اوضاع تغییر کرده است. به خصوص اگر بدانید که بیش از نیمی از بازیکنان Cayo Perico Heist را به صورت تک‌نفره بازی کرده‌اند.

استراوس زلنیک مدیر عامل راکستار در جدیدترین صحبت این آمار جالب توجه را تأیید کرده است. همانطور که می‌دانید این بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید قابلیت بازی تک‌نفره را نیز دارد و با استقبال بالای بازیکنان روبه‌رو شده است. امید می‌رود که این استقبال گسترده راکستار را ترغيب کند تا محتواهای بیشتری را به این شکل آماده کند. وقتی قرار نیست به این زودی‌ها از GTA V خلاصی یابیم، چه بهتر که حداقل محتوای تک‌نفره را در این بازی شاهد باشیم. تا افراد بیشتری بتوانند از بازی لذت ببرند.

GTA V

بازی GTA V برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و PC در دسترس است. نسخه‌ی PS5 و XBOX SERIES X/S نیز به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست دوستان؟ شما طرفدار محتوای تک‌نفره هستید یا چندنفره؟ به نظر شما جی تی ای 5 قدیمی نشده است!؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها