راکستار مدعی است که بازی‌های تک نفره‌ را فراموش نکرده است!

راکستار

به گزارش ساویس‌گیم، بازی GTA: V به موفقیت بزرگی در هنگام عرضه مواجه شد. موفقیتی که هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد، حتی برای یک بازی GTA. برخی معتقدند که این موفقیت بی تأثیر از به‌روزرسانی منظم GTA Online نبوده است. متأسفانه این موفقیت منجر به این شد که راکستار رغبتی به ساخت سریع‌تر GTA بعدی نداشته باشد. و جدای از این آن‌ها بسته‌های الحاقی تک‌نفره را نیز کنار گذاشتند.

اگر صحبت‌های طراح ارشد Rockstar North یعنی آقای تارک حَمَد قابل اتکا باشد، هنوز امیدی به آینده هست. ایشان معتقد است که راکستار بازی‌های تک‌نفره‌ را فراموش نکرده است. و بناست در آینده به ساخت تجربه‌های تک‌نفره برای بازی‌بازان بپردازد.

در حقیقت برخی از این تجربه‌ها در بخش آنلاین پدیدار شده است. به عنوان مثال به‌روزرسانی جدید Heist برای GTA Online. این به‌روزرسانی به‌گونه‌ای بخش تک‌نفره را با چندنفره ادغام کرده است و در آینده قرار است به‌روزرسانی‌های بیشتری از این دست توسط راکستار عرضه شود. طبق این تعاریف به نظر نمی‌رسد که GTA Online به این زودی‌ها از دور خارج شود. بازی GTA: V قرار است در آینده برای PS5 و XBOX SERIES X/S عرضه‌ شود و در هنگام عرضه محتوای جدید انحصاری خواهد داشت.

در همین راستا به نظر می‌رسد که بازی GTA 6 در دست توسعه قرار دارد و یک بازی متوسط خواهد بود. قرار است برای تسریع در آماده شدن، بازی به صورت اولیه عرضه شود و در ادامه تکمیل شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آینده‌ی راکستار را چگونه می‌بینید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها