تماشا کنید: رونمایی جذاب از Resident Evil Re:Verse

Resident Evil Village

به گزارش ساویس‌گیم، بالأخره پرده‌ها از Resident Evil Village کنار زده شدند. ما اکنون هم تاریخ عرضه‌ی بازی را می‌دانیم. و هم پلتفرم‌های مقصد بازی را. همچنین می‌دانیم که کاربران PS5 یک دموی انحصاری دریافت کرده‌اند. حال جدیدترین موضوعی که از آن رونمایی شد، یک بخش آنلاین جدید است. بخشی تحت عنوان Resident Evil Re:Verse.

رزیدنت ایول هیچ وقت یک بخش آنلاین درست و حسابی نداشته است. بازیکنان نیز چندان رغبتی به این بخش در این فرانچایز محبوب ندارند. اما مثل اینکه کپکام دست بردار نیست. پس از یک تجربه‌ی آنلاین ناموفق در کنار بازسازی رزیدنت ایول 3، حال ما با Resident Evil Re:Verse طرف هستیم. عنوانی که خوشبختانه نمایش خوب و جالبی داشت.

هنوز مشخص نیست که این یک بازی کاملاً جداگانه است یا اینکه مرتبط به Resident Evil Village می‌باشد. اما به هر حال خبر خوب این است که این عنوان رایگان است. این بازی به صورت 6 نفره می‌باشد و حالت deathmatch را ارائه می‌دهد. در تیزر کوتاه بازی ما شاهد نقش‌های کلاسیک فرانچایز و حضور شخصیت‌های نام آشنای آن بودیم. شما می‌توانید این تیزر جالب را در پائین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا برای تجربه‌ی Resident Evil Re:Verse مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها