طراح Halo Infinite استودیو را به مقصد سازندگان Darksiders ترک کرد

halo infinite

به گزارش ساویس‌گیم، یکی از طراحان و توسعه‌دهندگان Halo Infinite استودیوی 343Industries را ترک کرد. آقای کولبی پین به مدت دو سال روی Halo Infinite کار می‌کرد. ایشان وظیفه‌ی طراحی گیم‌پلی و مراحل را عهده‌دار بودند. 

آقای پین هم‌اکنون در استودیوی Gunfire Games که سابقه‌ی ساخت عناوینی چون Darksiders 3 و Remnant: From the Ashes را در کارنامه دارد، مشغول است. شایان ذکر است که عنوان جدید Darksiders Genesis ارتباطی به این استودیو ندارد. این بازی توسط Airship Syndicate توسعه یافته بود و داستان شخصیت‌های Strife و War را تعریف می‌کرد. پین در استودیوی Gunfire Games نقش طراح مرحله را بر عهده گرفته است.

darksiders 3

آقای پین به عنوان پیغام خداحافظی از پروژه‌ی Halo Infinite، یک تصویر جالب توجه را به اشتراک گذاشت. متن پیام ایشان بدین شرح بود: در ادامه‌ی این سال می‌بینمت‌ چیف. که اشاره به بازه‌ی زمانی عرضه‌ی این بازی به شدت مورد انتظار در پاییز بود. در طول چند وقت گذشته افراد زیادی از استودیوی 343Industries خارج شده‌اند. موضوعی که فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس آن را عادی می‌داند. همانطور که می‌دانید این بازی قرار بود هنگام عرضه‌ی کنسول‌های Xbox Series X|S منتشر شود. اما به دلایل مختلفی تاخیر خورد. حال به نظر می‌رسد که روند ساخت آن خوب پیش می‌رود. سازندگان قول یک بازی درگیرکننده را داده‌اند و برای این مهم از یک موتور بازی‌سازی جدید استفاده می‌کنند.

بازی Halo Infinite در هنگام عرضه برای مشترکان گیم‌پس رایگان خواهد بود و برای پلتفرم‌های Xbox One, PC و Xbox Series X|S برنامه‌ریزی شده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها