نمایش جدید از بخش داستانی Halo Infinite در آینده‌ی نزدیک


به گزارش ساویس‌گیم، Halo Infinite با نمایش و نسخه‌ی آزمایشی شگفت‌انگیز بخش چندنفره نقل محافل شده است. اما در این بین بخش کمپین یا همان داستانی مغفول مانده است.

آخرین نمایش از بخش کمپین Halo Infinite به تابستان سال گذشته بازمی‌گردد. نمایشی که به غایت ضعیف بود و منجر به تأخیر در عرضه‌ی بازی گشت. قرار بود با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی هیلو بی‌کران شاهد نمایش جدیدی از کمپین بازی باشیم. ولی فعلاََ چیزی عایدمان نشده است.

از طرفی نبود بخش co-op در هنگام عرضه نیز مزید بر علت شده تا طرفداران نگران وضعیت داستانی بازی باشند. حال به نظر مایکروسافت و 343Industries آماده‌ی نمایش جدیدی هستند.

نمایش جدید از بخش داستانی Halo Infinite در آینده‌ی نزدیکتام هندرسون یکی از منابع شناخته شده مدعی است مایکروسافت در طول هفته‌ی جاری نمایشی خواهد داشت و هیلو اینفینیتی نیز تریلر جدیدی دریافت خواهد کرد. مشخص نیست که این اتفاق در یک روز رخ خواهد داد یا خیر ولی نمایش جدید بازی هیلو اجتناب‌ناپذیر است. چرا که کم‌تر از 2 ماه به عرضه‌ی بازی باقی مانده است.

سازندگان در طول ماه‌های گذشته بارها اشاره کرده‌اند که نمایش بخش داستانی Halo Infinite قبل از عرضه رخ خواهد داد. و بهتر است فعلاََ به توسعه و بهبود کیفیت بازی مشغول باشیم، زیرا ساخت تریلر خود امری زمان‌بر است.

halo infinite نمایش جدید از بخش داستانی Halo Infinite در آینده‌ی نزدیکبازی Halo Infinite قرار است در تاریخ 17 آذرماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه شود. بازی مذکور از همان روز نخست روی ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. و ناگفته نماند که بخش چندنفره‌ی بازی Free to Play خواهد بود. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از این بخش بهره ببرید و در رویدادهای فصلی آن شرکت نمائید.

نظر شما در خصوص هیلو اینفینیت چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها