سازندگان کرایسیس احتمالاً یک عنوان جهان باز و تیراندازی اول شخص خواهند ساخت

کرایسیس

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به سابقه‌ی کرایتک در ساخت سه‌گانه‌ی کرایسیس و نسخه‌ی اول فارکرای، توانایی این شرکت بر همگان مبرهن است. تخصص این استودیو ساخت عناوین تیراندازی اول شخص با جهانی نسبتاََ باز است. حال طبق فهرست شغلی جدید استودیو ظاهراً بازی بعدی آن‌ها نیز در همین سبک و سیاق خواهد بود.

فهرست شغلی به دنبال طراح بازی می‌باشد و طبق این فهرست کرایتک روی یک بازی AAA در حال کار است. با این‌که اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما این فهرست شغلی شرایط لازم را اینگونه تعریف کرده است که شخص متقاضی باید سابقه‌ی کار بر روی عناوین تیراندازی اول شخص AAA را داشته باشد. همچنين شخص مورد نظر باید علاقه‌ی زیادی به بازی‌ها داشته باشد، به خصوص عناوین تیراندازی اول شخص جهان باز.

همانطور که می‌دانید کرایتک به تازگی نسخه‌ی ریمستر کرایسیس 1 را عرضه کرده است. اقدامی که امید به نسخه‌ی جدید کرایسیس را در دل طرفداران زنده کرد. آخرین نسخه‌ی این فرانچایز کرایسیس 3 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شده بود. پس از آن این استودیوی با سابقه عناوینی همچون Ryse: Son of Rome  را عرضه کرد. با این‌که این فهرست شغلی به خودی خود چیزی را ثابت نمی‌کند، اما می‌شود امیدوار بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی بازی جدید استودیوی کرایتک مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها