تغییرات شگفت‌انگیز در راه بازی Hunt: Showdown

Hunt: Showdown

به گزارش ساویس‌گیم، تغییرات شگفت‌انگیزی در راه بازی Hunt: Showdown هستند. این بازی آنلاین و تاکتیکال که در حالت‌های PVP و PVE قابل تجربه است، ساخت کرایتک می‌باشد. سازندگان قول تغییرات بزرگی در سال 2021 را داده بودند و حال به نظر اطلاعات جدیدی در این خصوص به دست آمده است.

تا بدین جای کار اخبار Hunt: Showdown چندان هیجان‌انگیز نبوده‌اند. سازندگان چندین DLC همچون Legendary Ronin و The Trickshooter ارائه داده بودند که در سطح قابل قبولی قرار داشتند. با اینکه این‌ محتواها چندان بد نبودند اما طرفداران به نقشه‌های جدید، سلاح‌های جدید و تغییرات گیم‌پلی رغبت بیشتری دارند. 

با توجه به توئیت جدید سازندگان قرار است به زودی شاهد شخصی‌سازی مهمات در بازی Hunt: Showdown باشیم. با توجه به تصویری که در زیر قابل مشاهده است، این شخصی‌سازی برای انواع و اقسام مهمات قابل اعمال است. از سلاح‌های سنگین و سبک تا کمان و دیگر موارد. با توجه به تصویر ظاهراً دقت قابل توجهی برای طراحی این قابلیت صورت گرفته است. 

Hunt: Showdown

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این به‌روزرسانی مشخص نشده است. احتمالاً در هنگام عرضه‌ی این به‌روزرسانی بازیکنان قادر به خرید و فروش این مهمات همچون سلاح‌های مختلف را در بازی Hunt: Showdown داشته باشند. به جز این قابلیت که جنبه‌ی شخصی سازی دارد، سازندگان قول اضافه شدن نقشه و boss جدید را نیز داده‌اند.

بازی Hunt: Showdown برای پلتفرم‌های PC, PS4 و Xbox One در دسترس است. 

نظر شما چیست دوستان؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ این قابلیت برای شما جذاب است؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها