تماشا کنید: تریلر جذاب از حالت سوم شخص Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، از همان ابتدای معرفی بازی Cyberpunk 2077 و مشخص شدن حالت دوربین بازی، خیلی‌ها منتظر حالت سوم شخص بودند. همانطور که می‌دانید سازندگان از همان ابتدا اعلام کردند که سایبرپانک 2077 تماماً اول شخص خواهد بود. اما با این حال افراد زیادی با این موضوع میانه‌ی خوبی نداشتند. خب بالأخره بازی عرضه شد و حال مادِرها(modders) دست به اقدام زدند. در ماد جدیدی که برای بازی عرضه شده است ما می‌توانیم نیم نگاهی به حالت سوم شخص احتمالی داشته باشیم.

ویدئوی مورد بحث توسط شخصی به نام Cineagle آپلود شده است. در این ویدئو ما شاهد دوربین سوم شخص و به طور دقیق‌تر روی شانه هستیم. ویدئو فقط به ما شخصیت V را نشان می‌دهد که این‌ور و آن‌ور می‌رود و خبری از مبارزات نیست. باید بگویم که انیمیشن‌ها در این حالت قابل قبول به نظر می‌رسد و از این بابت مشکلی نیست. به هرحال دیدن این ویدئو خالی از لطف نیست. ویدئوی مذکور را در پائین نظاره بفرمائید.

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC در دسترس است. همچنين بازی برای گوگل استادیا نیز در دسترس می‌باشد و نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های PS5 و XBOX SERIES X/S به زودی عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که بازی Cyberpunk 2077 وضعیت اسفباری بر روی PS4 و XBOX One دارد. به قدری اجرای بازی مشکل‌ساز شده است که از PSN حذف و پول خریداران بازگردانده شد. بنابراین توصیه‌ی ما این است که فعلاً بازی را برای پلتفرم‌های نامبرده تهیه نفرمائید. البته به تازگی یک به‌روزرسانی عرضه شده است و برخی از مشکلات بازی برطرف شده است. اما هنوز تا وضعیت مناسب فاصله دارد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها