شایعه: طبق گزارش‌ها PS5 حدود 3.4 میلیون دستگاه در ماه نخست عرضه داشته است

پلی استیشن PS5

به‌ گزارش ساویس‌گیم، با وجود همه‌گیری جهانی ویروس و شرایط نابسامان جهانی، سونی و مایکروسافت توانستند کنسول‌های جدید خود را عرضه کنند. به نظر می‌رسد که هر دو نیز در این زمینه موفق عمل کرده‌اند. حال ما یک برآورد کلی از میزان عرضه‌ی PS5 در چهار هفته‌ی ابتدایی داریم. و همچنين یک پیش‌بینی از میزان عرضه در سال 2021 میلادی.

به نقل از گزارش Digitimes، کنسول PS5 موفق به عرضه‌ی 3.4 میلیون کنسول در چهار هفته‌ی نخست شده است. این آمار بیشترین تعداد عرضه‌ی ماه نخست، در بین کنسول‌های پلی‌استیشن می‌باشد. سونی به دنبال عرضه‌ی 16 تا 18 میلیون نسخه‌ای در سال 2021 است. این‌بار سهم بیشتری به منطقه‌ی آسیا تعلق خواهد گرفت و امید می‌رود کمبود کنسول برطرف شود (با تشکر از کاربر Dr. Serkan برای ارائه‌ی این اطلاعات ارزشمند)

همانطور که دکتر نیز به آن اشاره کرده است، این اطلاعات از Digitimes است که پیش از این سابقه‌ی ارائه‌ی اطلاعات غیر دقیق را داشته است. بنابراين با توجه به نبود آمار رسمی از جانب سونی، این آمار و اطلاعات در حد شایعه باقی می‌ماند. امیدواریم در آینده با برطرف شدن مشکلات معضل کمبود موجودی PS5 برطرف شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این آمار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها