مایکروسافت یک رونمایی در The Game Awards خواهد داشت

ایکس‌باکس مایکروسافت

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت در مراسم سال گذشته حضور قدرتمندی داشت. آن‌ها از بازی‌های جدیدی چون Senua’s Saga: Hellblade 2 رونمایی کردند. همچنين در همان مراسم به صورت رسمی از Xbox Series X نیز پرده‌برداری کردند. به نظر می‌رسد که آن‌ها برای مراسم امسال نیز برنامه‌ای دارند.

در جریان پادکست اخیر آقای جف گراب، مشخص شد که مایکروسافت در مراسم پیش‌رو برنامه‌ای خواهد داشت. البته ماهیت این مراسم مشخص نشده است. اما می‌شود یک سری حدس زد.

آقای جف گراب چندی پیش درباره‌ی فورزا هورایزون 5 اظهار نظر کرده بود. طبق گفته‌های جف گراب، فورزا هورایزون قبل از موتوراسپورت عرضه خواهد شد. به هر حال، رونمایی از فورزا هورایزون 5 یکی از حدس‌ها می‌باشد. شاید هم مایکروسافت یک معرفی مرتبط با گیم‌پس داشته باشد. هر چه نباشد به نظر می‌رسد که در این زمینه دست ردموندی‌ها پُر باشد.

یک چیز مشخص است، Halo Infinite در مراسم حاضر نخواهد بود. این موضوع را 343Industries تأیید کرده بود. مثل همیشه منتظر اطلاعات بیشتر از ما با‌شید.

شایان ذکر است که مایکروسافت به صورت رسمی ماجرای رونمایی را اعلام نکرده است. بنابراین به این اطلاعات به چشم شایعه بنگرید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ رونمایی مایکروسافت مربوط به چه چیزی می‌باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها