کونامی به زودی یک معرفی در خصوص Bomberman خواهد داشت

کونامی bomberman

به گزارش ساویس‌گیم، به جز مجموعه‌ی پرطرفدار Pro Evolution Soccer یا همان PES خودمان، و البته چند عنوان نه چندان مهم دیگر، کونامی فعالیت دیگری در حوزه‌ی بازی نداشته است. اما با توجه به سابقه‌ی این شرکت و فرانچایزهایی چون Metal Gear, Castlevania و Silent Hill، واقعاً جای تأسف دارد. به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ی نزدیک خبری از آن نام‌های بزرگ باشد، ولی ظاهراً آن‌ها بر روی یک عنوان دیگر در حال کار است.

به نقل از صحبت‌های Noriaki Okamura از کونامی، آن‌ها برای یک رونمایی جدید از Bomberman برنامه‌ریزی کرده‌اند. این صحبت‌ها را وبسایت Gematsu از ژاپنی ترجمه کرده است.

این رونمایی می‌تواند یک پورت، ریمستر، عنوان جدید، بازی موبایل یا حتی مرتبط به پاچینکو باشد. هیچ چیز مشخص نیست. اما با توجه به اینکه این فرانچایز سال‌ها غیر فعال بوده است، این مورد آخر کمی بعید به نظر می‌رسد. البته غیر ممکن نیست. منتظر اطلاعات جدید در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این فرانچایز قدیمی کونامی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها