فیلم Parasite و برنامه‌ی Tiger King آمار بیشترین میزان جستجو را از آن خود کردند

Parasite and tiger king

به گزارش ساویس‌گیم، آمار سال جستجوی گوگل نشان می‌دهد که Parasite برنده‌ی اسکار به کارگردانی Bong Joon-Ho و Tiger King از Netflix بیشترین آمار جستجو در حوزه‌ی فیلم و برنامه‌ی تلویزیونی سال 2020 را از آن خود کرده‌اند. این فیلم هیجانی محصول کره‌ی جنوبی، یک آخر هفته‌ی دیوانه‌وار را به تصویر می‌کشد. Parasite یا انگل برنده‌ی ویژه‌ی بهترین فیلم در مراسم اسکار بود. این فیلم همچنین سه جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه‌ی اصلی و بهترین فیلم بلند بین‌المللی را به خانه برد. انگل با وجود اکران در سال 2019 بدون شک در سال 2020 بسیار پر شور بوده است.

یکی دیگر از حاضران در جمع برترین‌ها Tiger King است. برنامه‌ی مستندی که از نتفلیکس پخش می‌شد. که داستان جالب و درام پیرامون گروهی از بازرگانان حیوانات عجیب و غریب را به تصویر می‌کشید. این نمایش درست زمانی که اکثر دنیا در معرض قرنطینه‌ی ناشی شده از ویروس کرونا قرار گرفته بودند، پخش شد. و یک شبه به یک حس جهانی تبدیل گشت.

تأثیر این نمایش به قدری بود که، در حال حاضر چندین فیلم و نمایش تلویزیونی درباره‌ی شخصیت‌های آن در حال ساخت است. همچنین یک نمایش خارج داستان درباره‌ی سوءاستفاده از حیوانات در حال ضبط است که کارول باسکین در آن حضور خواهد داشت. Parasite و Tiger King در سال 2020، به ویژه در نیمه‌ی نخست سال، بر عناوین سرگرمی تسلط داشتند. و جای تعجب نیست که آنها در Google نیز محبوب بودند.

در لیست سالانه Google، بخش آمار جستجوی سالانه که به طور سنتی در دسامبر منتشر می‌شود، Parasite به عنوان بیشترین فیلم جستجو شده شناخته شده است. این در حالی است که Tiger King آمار بیشترین جستجو در بخش نمایش تلویزیونی را از آن خود کرده است. Parasite با غلبه بر فیلم 1917 در بالای لیست فیلم‌ها قرار گرفت و Black Panther سوم شد. فیلم 365 روز چهارم و Contagion پنجم شد. در لیست نمایش‌های تلویزیونی، تایگر کینگ Big Brother Brasil را برای جایگاه اول شکست داد. در حالی که Money Heist ،Cobra Kai و The Umbrella Academy به ترتیب رتبه‌ی سوم، چهارم و پنجم بیشترین میزان جستجو شدن را از آن خود کردند.

خب همراهان نظر شما درباره‌ی Parasite و Tiger King چیست؟ کدام یک از این فیلم‌ها را دیده‌اید؟ کدام فیلم در سال 2020 توجه شما را جلب کرد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها