خالق Silent Hill در استودیوی جدید خود بر روی یک بازی ترسناک کار می‌کند

Silent Hill

به گزارش ساویس‌گیم، چندی پیش مشخص شد که آقای خالق Silent Hill کیچیرو تویاما پس از سال‌ها فعالیت در استودیو ژاپن سونی، آن جا را به همره چند تن دیگر ترک می‌کند. این حرکت عجیب و غیر منتظره‌ای بود. به خصوص با توجه به اینکه شایعات از در دست ساخت بودن یک Silent Hill جدید توسط ایشان خبر می‌دادند. حال مشخص شده است که بازی در دست ساخت آن‌ها در Bokeh Games چه می‌باشد. البته برای دیدن جزییات جدید از این پروژه باید کماکان منتظر بمانیم.

همانطور که IGN خبر داده است، این استودیو بر روی یک بازی ترسناک در حال کار هستند. پلتفرم اصلی این بازی PC خواهد بود اما سازندگان بنا دارند آن را بر روی تمام پلتفرم‌های ممکن عرضه کنند. زمانی که استودیوی جدید تاسیس شد چند طرح مفهومی ترسناک قابل مشاهده بود، بنابراین این خبر چندان غیرمنتظره نیست.

شایان ذکر است که این بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و تا مشخص شدن طرح نهایی و معرفی شدن آن سال‌ها فاصله داریم. در حال حاضر این استودیو برای عرضه‌ی بازی در سال 2023 میلادی برنامه‌ریزی کرده است. بنابراین مواردی چون پلتفرم‌های مقصد احتمالاً تغییر خواهند کرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران بازی‌های ترسناک همچون Silent Hill هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها