بازی Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون به صورت رایگان از Epic Games Store در دسترس است

star wars battlefront 2

به گزارش ساویس‌گیم، شاید به خاطر نداشته باشید اما چند سال پیش بازی Star Wars Battlefront 2 یکی از حاشیه‌سازترین عناوین بود. EA و DICE این بازی را با پرداخت‌های درون برنامه‌ای آزاردهنده اشباع کرده بودند. و این موضوع باعث ایجاد بحث‌های گسترده و اعتراضات جهانی به بازی شد. به هر حال سال‌ها از آن ماجرا گذشته و این موارد تا حدودی بهتر شده‌اند. حال شما می‌توانید Star Wars Battlefront 2 را به رايگان تجربه کنید.

این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان از Epic Games Store قابل دریافت است. شایان ذکر است که این نسخه‌ی رایگان تمام محتواهای بازی را در بر دارد. تمام امکانات شخصی‌سازی و بسته‌های گسترش دهنده در دسترس است. شما می‌توانید این بازی را از اینجا redeem کنید. و یا از لانچر اپیک گیمز استفاده کنید.

بازی Star Wars Battlefront 2 تا تاریخ 2 بهمن ماه به رايگان قابل دریافت است و سپس با Galactic Civilizations 3 جایگزین خواهد شد. اگر علاقمند به تجربه‌ی این بازی هستید، الآن فرصت مناسبی است.

اخبار و اطلاعات پیرامون جنگ ستارگان در این چند وقت جان دیگری گرفته است. همانطور که می‌دانید یوبیسافت نیز حق امتیاز ساخت بازی بر اساس این فرانچایز را به دست آورده است. امید می‌رود که شاهد عناوین با کیفیتی در آینده از این فرانچایز محبوب باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها