بازی پرطرفدار Among Us راهی Xbox One و Xbox Series X/S خواهد شد

Among Us

به گزارش ساویس‌گیم، بازی پرطرفدار Among Us که امسال حسابی گرد و خاک به پا کرده است، به زودی راهی کنسول‌های مایکروسافت خواهد شد. Innersloth و مایکروسافت اعلام کردند که بازی Among Us در سال 2021 برای کنسول‌های ایکس‌باکس یعنی Xbox One و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که به محض عرضه‌ شدن بر روی سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم‌پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. جدای از این، مایکروسافت یک خبر خوش نیز برای کاربران PC داشت. از امروز مشترکین گیم‌پس بر روی PC می‌توانند امانگ آس را به رايگان دریافت کنند. با توجه به این‌که بازی مذکور به تازگی روی نینتندو سوئیچ عرضه شده است و به زودی هم راهی کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X/S خواهد شد. تنها کنسول‌های پلی‌استیشن باقی مانده‌اند. باید منتظر ماند که بازی کی راهی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 خواهد شد.

در حال حاضر Among Us برای پلتفرم‌های PC, Nintendo Switch, iOS و اندروید در دسترس است. نقشه‌ی جدید بازی نیز در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران Among Us هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها