Among Us، در اوایل سال 2021 نقشه جدیدی به بازی اضافه خواهد شد

Among Us

به گزارش ساویس‌گیم،  علی رغم این واقعیت که بازی Among Us چند سال پیش منتشر شده است، اما این بازی در مراسم The Game Awards 2020 حضور داشت.

در مراسم The Game Awards، علاوه بر کسب جوایز و افتخارات از نقشه جدیدی برای بازی با نام Airship رونمایی شد. می‌توانید تریلر ارائه شده در مراسم The Game Awards را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. این به روزرسانی وظایف تازه‌ای را ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد  مفصل‌تر از وظایف فعلی در بازی است.

بازی Among Us در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های همراه پشتیبانی می‌شود. و نقشه جدید برای بازی نیز در اوایل سال میلادی جدید در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود با کیفیت 480 | دانلود با کیفیت 720 | دانلود با کیفیت 1080

تماشا به صورت تمام صفحه

 

شایان ذکر است که انتظار کاربران نینتندو برای تجربه‌ی بازی Among Us بر روی پلتفرم خود به پایان رسید. اکنون این بازی برای کاربران نینتندو سوئیچ در دسترس است.

با وجود ارائه این بازی در سال 2018 برای اندروید، آی‌او‌اس و استیم Among Us امسال محبوبیت زیادی کسب کرد. یک بازی چند نفره شبیه به بازی مافیا است که به تازگی هم جایزه‌ی بهترین بازی موبایل را در مراسم The Game Awards دریافت کرد. گیم پلی بازی به این صورت است که چهار تا ده نفر گیمر در یک اتاق به بازی می‌پردازند. و در هر بازی یک تا سه نفر شیاد و قاتل هستند. دانستن اینکه آن‌ها چه کسانی هستند کلید پیروزی در این بازی است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها