Among Us در ماه نوامبر بیش از نیم میلیارد کاربر فعال داشته است

Among Us

به گزارش ساویس‌گیم، سال 2020 مانند هیچ سال دیگری نبود، شاید به دلیل انتشار اخبار بدی که در این سال صورت گرفته باشد. یا شاید دلایل دیگری داشته باشد، اما این سال برای برخی از بازی‌ها سال شگفت‌انگیزی بوده است. بازی Among Us در سال 2020 خودی نشان داد و توانست نظر طرفداران بیشتری را به خود جلب کند. این بازی ابتدا در سال 2018 منتشر شد. اما به دلیل استراتژی پیش گرفته از سوی توسعه‌ دهندگان در سال 2020 به یک بازی پرطرفدار تبدیل شده است.  و در حال ارائه به پلتفرم‌های بیشتری است. اگر شک دارید، بهتر به برخی از اطلاعات منتشر شده از تعداد کاربران این بازی نگاهی کنید.

شرکت تحقیقاتی SuperData در آمار منتشر شده نشان داد که Among Us در ماه نوامبر تقریبا 500 هزار کاربر فعال داشته است. البته به خاطر داشته باشید که نسخه موبایل این بازی رایگان است و حتی رایانه شخصی و نسخه اخیر سوییچ نیز تنها 5 دلار است. هنوز هم، این یک رقم باورنکردنی برای یک ماه است. این شرکت اعلام کرده است این آمار باعث می‌شود محبوب‌ترین بازی از نظر بازیکنان در این ماه باشد.

بازی Among Us اکنون برای نینتندو سوئیچ، رایانه‌های شخصی و همه دستگاه‌های تلفن همراه سازگار در دسترس است. این بازی همچنین در سال 2021 برای ایکس باکس وان، سری اس و ایکس نیز عرضه می‌شود. نقشه جدیدی به نام Airship نیز قرار است در سال 2021 برای بازی ارائه شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها