Among Us اکنون برای نینتندو سوئیچ در دسترس است

Among Us

به گزارش ساویس‌گیم، انتظار کاربران نینتندو برای تجربه بازی Among Us بر روی پلتفرم خود به پایان رسید. اکنون این بازی برای کاربران نینتندو سوئیچ در دسترس است.

با وجود ارائه این بازی در سال 2018 برای اندروید، آی‌او‌اس و استیم Among Us امسال محبوبیت زیادی کسب کرد. یک بازی چند نفره شبیه به بازی مافیا است که به تازگی هم جایزه‌ی بهترین بازی موبایل را در مراسم The Game Awards دریافت کرد. گیم پلی بازی به این صورت است که چهار تا ده نفر گیمر در یک اتاق به بازی می‌پردازند. و در هر بازی یک تا سه نفر شیاد و قاتل هستند. دانستن اینکه آن‌ها چه کسانی هستند کلید پیروزی در این بازی است.

Among Us را در سوئیچ میتوان به صورت محلی از طریق Wi-Fi یا آنلاین بازی کرد. همچنین از بازی کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند. برای کاربران سوئیچ زمان مناسبی برای تجربه این بازی است. قرار است یک نقشه جدید، از اوایل سال 2021 به بازی اضافه شود. همچنین به روزرسانی جدید از آسانسورها، نردبان‌ها و سایر مکانیک‌های جالب بهره می‌برد. منتظر چه چیزی هستید، برای یافتن قاتل آماده شوید. تریلر هنگام عرضه بازی برای سوئیچ را میتوانید انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها