تاریخ انتشار بسته گسترش دهنده‌ The Rising Tide برای Final Fantasy 16 مشخص شد

تاریخ انتشار بسته گسترش دهنده‌ The Rising Tide برای Final Fantasy 16 مشخص شد کلایو فاینال فانتزی 16 رایزینگ تاید

شرکت Square Enix، تاریخ انتشار DLC داستانی The Rising Tide را برای Final Fantasy 16 مشخص کرد.

دومین دی ال سی داستانی بازی فاینال فانتزی 16 قرار است با قیمت 20 دلار در تاریخ 18 آوریل (30 فروردین) منتشر شود.

در توضیحات این بسته گسترش دهنده‌ آمده است که: نامه‌ای بی نشان از راه می‌رسد، Dominant of Leviathan، موجودی که مدت‌ها گمشده بود، Eikon of Water، نیاز به کمک دارد. برای انجام این مأموریت، Clive و دوستان باید به Mysidia سفر کنند، سرزمینی پنهان شده در زیر آسمان آبی، جایی که تاریخچه تراژیک مردمی فراموش شده را کشف خواهند کرد.

نخستین دی ال سی داستانی بازی با نام Echoes of the Fallen، دسامبر گذشته با قیمت 10 دلار منتشر شد.

بازيکنان می‌توانند Expansion Pass بازی Final Fantasy 16 را که دربردارنده هر 2 دی ال سی داستانی خواهد بود، با قیمت 25 دلار تهیه کنند.

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده بازی، اعلام کرد که بعید است دی ال سی داستانی دیگری برای فاینال فانتزی 16 منتشر شود. البته این احتمال کاملاََ هم منتفی نیست.

ایشان در جواب Game Informer، اضافه کردند که تیم زمان زیادی را برای ساخت فاینال فانتزی 16 صرف کرده است، آن‌ها فناوری پیشرفته‌ای را برای ارائه بهترین تجربه به کار برده‌اند و تجارب زیادی اندوخته‌اند. این‌طور حس می‌شود که تیم نیاز دارد تا روی پروژه‌ی جدیدی کار کند اما احتمال ساخت DLC جدید برای Final Fantasy XVI نیز صفر نیست.

شما دوست دارید شاهد دی ال سی داستانی جدیدی برای فاینال فانتزی 16 باشید یا شروع کار روی پروژه بعدی؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها