تاریخ انتشار GTA 6 ممکن است تا 2026 عقب بیفتد

تاریخ انتشار GTA 6 ممکن است تا 2026 عقب بیفتد لوسیا جی تی ای 6 زندان لباس نارنجی

طبق آخرین گزارش‌ها، تاریخ انتشار GTA 6 ممکن است تا 2026 عقب بیفتد.

تماشا کنید تریلر جی تی ای 6 دزدی از فروشگاه

به نقل از Kotaku، با وجود اینکه راکستار برنامه دارد تا جی تی ای 6 را در اوایل 2025 منتشر کند، اما احتمال تأخیر خوردن بازی تا 2026 نیز محتمل است.

عقب انداختن تاریخ عرضه GTA 6 در حال حاضر به عنوان گزینه اضطراری در صورت پیش آمدن مشکل در روند ساخت بازی، روی میز است.

شرکت Rockstar، نخستین تریلر GTA 6 را دسامبر گذشته منتشر کرد و در کمتر از 24 ساعت به 90 میلیون بازدید دست یافت.

تاریخ انتشار 2025 نیز برای نسخه PS5 و Xbox Series X و Xbox Series S اعلام شد. بازی جی تی ای 6 در Vice City جریان دارد و 2 شخصیت قابل بازی خواهد داشت که یکی از آن‌ها زن است. جیسون نام شخصیت مرد GTA 6 است و لوسیا نخستین شخصیت قابل بازی زن تاریخ جی تی ای است.

شرکت راکستار اخیراََ به کارمندان خود اعلام کرده است که برنامه دورکاری خود را در راستای افزایش بهره‌وری و نگرانی‌های امنیتی ملغی خواهد کرد و کارمندان باید به دفاتر شرکت مراجعه کنند.

تصميم راکستار پس از هک گسترده و لو رفتن اطلاعات Grand Theft Auto 6 چندان عجیب نیست.

دورکاری مزایایی دارد اما می‌تواند پروژه‌های بزرگ را دچار مشکل کند. تصميم اخیر راکستار اما کارمندان را نگران کرده است. چرا که این شرکت سابقه بدی در کرانچ (crunch)، فعالیت بیش از حد و اضافه کاری، در راستای آماده کردن پروژه‌های خود و حفظ کیفیت دارد.

امید می‌رود که تصمیم راکستار به انتشار GTA VI در موعد مقرر منتهی شود.

شما برای تجربه بازی جی تی ای 6 Grand Theft Auto VI مشتاق هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها