Capcom به انتقادات پیرامون مشکلات Dragon’s Dogma 2 واکنش نشان داد

Capcom به انتقادات پیرامون مشکلات Dragon's Dogma 2 واکنش نشان داد شخصیت زن بازی دراگونز دوگما 2 دست بالا کنار دیگر نژادها

کپکام به اعتراضات گیمرها پيرامون خریدهای درون برنامه‌ای و مشکلات فنی بازی Dragon’s Dogma 2 روی PC واکنش نشان داد.

علیرغم نمرات بالای بازی پیش از انتشار، امتیاز کاربران استیم (Steam) به Dragon’s Dogma 2 چندان درخشان نیست و تنها 40 درصد از امتیازات بازی از بین بیش از 9,300 نقد مثبت هستند.

مشکل اصلی این است که گیمرها در لحظه آخر متوجه شدند که بازی 21 دی ال سی در هنگام عرضه دارد و بیشتر آن‌ها قابلیت یا مکانیکی هستند که باید به راحتی و رایگان در خود بازی می‌بودند.

همچنین گیمرها نسبت به مشکلات فنی و ناتوانی در شروع مجدد بازی نیز نقد دارند. کپکام در واکنش به اعتراض گیمرها در استیم پیامی را منتشر کرد و گفت بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کند و پیام‌های زیادی از طرف طرفداران دریافت کرده است.

در خصوص دی ال سی‌ها، کپکام اعلام کرد که همه آیتم‌های زیر قابل دریافت از خود بازی یا به عنوان DLC پولی هستند:

  • Art of Metamorphosis – Character Editor
  • Ambivalent Rift Incense – Change Pawn Inclinations
  • Portcrystal – Warp Location Marker
  • Wakestone – Restore the dead to life!
  • 500 Rift Crystals / 1500 Rift Crystals / 2500 Rift Crystals – Points to Spend Beyond the Rift
  • Makeshift Gaol Key – Escape from gaol!
  • Harpysnare Smoke Beacons – Harpy Lure Item

کپکام همچنین اعلام کرد که مشکلات فنی بازی روی کامپیوتر را زیر نظر دارد و مشکلاتی مانند کرش کردن و فریز شدن بازی را در آینده نزدیک برطرف خواهد کرد.

در خصوص فریم ریت بازی، کپکام اعلام کرد بیشتر مشکلات ناشی از تعداد شخصیت‌های حاضر در صحنه و اثرگذاری آن‌ها بر محیط است. هنگامی که صحنه شلوغ باشد بار پردازشی CPU ممکن است به شدت بالا برود و مشکلاتی را پدید آورد.

کپکام برنامه دارد تا مشکلات بازی Dragon’s Dogma 2 روی کامپیوتر را در آینده نزدیک برطرف کند.

نظر شما در خصوص مشکلات بازی Dragon’s Dogma 2 چیست؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها