شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل و اویل ویتین استودیوی جدیدی تأسیس کرد

کاور بازی Shadows of the Damned Hella Remastered شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل و اویل ویتین استودیوی جدیدی تأسیس کرد

شینجی میکامی، بازیساز افسانه‌ای و صاحب سبک، استودیوی جدیدی تأسیس کرد. ایشان در سال 2023 استودیوی Tango Gameworks که خود بنیان‌گذارش بود را ترک کرد.

به نقل از سایت بازی Shadows of the Damned Hella Remastered، شینجی میکامی استودیوی Kamuy Inc را تأسیس کرده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره Kamuy Inc وجود ندارد. مشخص نیست که این یک استودیوی بازیسازی است یا فعالیت دیگری خواهد داشت.

شینجی میکامی در اکتبر 2023 اعلام کرده بود که وقت بازگشت به کار است. ایشان چند ماه قبل از Tango Gameworks سازنده The Evil Within ،Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush جدا شده بودند. استودیوای که خود میکامی در 2010 تأسیس کرد و در ادامه آن را به Bethesda فروخت.

شینجی میکامی بیشتر برای فعالیت در کپکام (Capcom)، شناخته می‌شود، جایی که روی رزیدنت اویل (Resident Evil)، بازسازی رزیدنت اویل برای گیم کیوب و رزیدنت اویل 4 کار کرده بود. همچنین میکامی کارگردانی و نظارت روی بازی‌های دیگری را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

شینجی میکامی در سال 2020 گفته بود که قصد کارگردانی یک بازی دیگر پیش از بازنشستگی دارد و برای این کار ایده‌های فراوانی دارد که محدود به ژانر وحشت بقا که تخصص ایشان است نمی‌شوند.

شینجی میکامی (Shinji Mikami)، در حال حاضر با سودا 51 (گویچی سودا Goichi Suda)، مشغول کار روی Shadows of the Damned Hella Remastered است.

سودا Suda که بیشتر با نام Suda51 شناخته می‌شود، بازیساز مؤلف و صاحب سبک استودیوی Grasshopper Manufacture، پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد دنباله Shadows of the Damned را با شینجی میکامی بسازد.

دوست دارید شینجی میکامی در استودیوی جدید خود روی چه بازی‌ای کار کند؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها