به نظر می‌رسد میازاکی وجود الدن رینگ 2 را تأیید کرده است

به نظر می‌رسد میازاکی وجود الدن رینگ 2 را تأیید کرده است elden ring 2

به نظر می‌رسد میازاکی برنامه‌ای از پیش تعیین شده برای Elden Ring 2، دنباله‌ای بر بازی فعلی، دارد، همانطور که گفته‌های او که در Books of Knowledge volume 2 اخیراً منتشر شده نوید می‌دهند. به نظر می‌رسد میازاکی وجود الدن رینگ 2 را تأیید کرده است.

با توجه به اظهارات میازاکی، به نظر می‌رسد که FromSoftware اطلاعاتی را در مورد داستان دنیای بازی حفظ کرده‌اند تا در قسمتی دیگر آن را ارائه کنند و وی به شرح زیر گفته است:

برخی توضیحات و جزئیات جهان بازی هستند که برای قسمت‌های آتی حفظ شده‌اند.

در حال حاضر فرام سافتور در حال آماده شدن برای انتشار محتوای Shadow of the Erdtree است که جزئیات و رویدادهای بیشتری را به دنیای بازی اضافه می‌کند. این محتوا آخرین محتوایی خواهد بود که قبل از اینکه سازنده به عنوان بعدی برود برای طرفداران الدن رینگ ارائه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد هنوز جزییات و اتفاقات بیشتری باقی مانده است که در قسمت‌های دیگر به آن‌ها اشاره خواهد شد. دی ال سی داستانی الدن رینگ Shadow of the Erdtree مورد انتظارترین محتوا در سه ماهه نخست ۲۰۲۴ است، اما با این اطلاعات و نکات کارگردان بازی، به نظر می‌رسد که گشت و گذار طرفداران سولزبورن در دنیای Lands Between هنوز به پایان نرسیده است.

میازاکی کتاب الدن رینگ

در حالی که این حدس و گمان برای طرفداران Elden Ring هیجان‌انگیز است، اما چندین منبع در انجمن‌های بازی به طرفداران هشدار می‌دهند که بیانیه میازاکی ممکن است اشتباه ترجمه شده باشد، همانطور که اغلب در چنین مواردی اتفاق می‌افتد. رئیس FromSoftware ممکن است به DLC‌ها و توسعه‌های آینده، از جمله Shadow of the Erdtree، نه لزوماً Elden Ring 2 اشاره کرده باشد.

در هر صورت، صرف نظر از آنچه میازاکی از طریق این اظهارات به آن اشاره می‌کند، جهان بازی الدن رینگ همچنان پر از اتفاقاتی است که می‌تواند راه را نه تنها برای محتوای اضافی، بلکه برای قسمت دوم باز کند. بنابراین، ما بعید نمی‌دانیم که الدن رینگ 2 در برنامه‌های آینده میازاکی قرار داشته باشد. از آنجایی که توسعه‌دهنده برای انتشار Armored Core 6 آماده می‌شود، که یک تغییر اساسی از رویکرد استودیو است، انتشار این بازی می‌تواند تجربه متفاوتی را تا آماده شدن الدن رینگ 2 به طرفداران ارائه دهد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شاهد الدن رینگ 2 خواهیم بود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها