لحظات ویژه Prince of Persia که به شهرت سری کمک کردند

لحظات ویژه Prince of Persia که به شهرت سری کمک کردند بازی های شاهزاده ایرانی

انتشار بازی Prince of Persia The Lost Crown پیام مهمی در بر دارد. آن پیام چیزی نیست جز بازگشت مجموعه پرطرفداری که خاطرات کودکی بسیاری از ما را شکل داده است. اگر طرفدار مجموعه اکشن ماجراجویی شاهزاده ایرانی هستید، در ادامه با ما همراه شوید تا به خاطره‌بازی درباره این فرنچایز محبوب بپردازیم. در این مقاله جذاب به 3 لحظه فراموش نشدنی از مجموعه پرنس اف پرشیا پرداخته‌ایم، لحظاتی که در قلب و ذهن طرفداران حک شده‌اند. خواندن مقاله لحظات ویژه Prince of Persia که به شهرت سری کمک کردند را از دست ندهید.

مقاله مرتبط:  سیستم موردنیاز Prince of Persia: The Lost Crown 

شاهزاده ایرانی شن های زمان

لحظات ویژه Prince of Persia که به شهرت سری کمک کردند

اولین باری که شاهزاده از شن‌های زمان استفاده کرد

بازی شاهزاده ایرانی شن‌های زمان Prince of Persia The Sands of Time نخستین عنوان در فرنچایز محبوب یوبیسافت نیست، اما بسیاری از طرفداران این بازی و سه‌گانه شن‌های زمان را محبوب‌ترین بازی‌های این فرنچایز باسابقه می‌دانند. چرا که بازی مذکور مکانیک جذاب و بدیعی داشت که به شما امکان می‌داد زمان را دستکاری کرده و به عقب برگردانید.

مکانیک دستکاری زمان در کنار داستان جذاب بازی، تجربه لذت‌بخش و دلنشینی را به گیمرها ارائه کرد. بازیکنان می‌توانستند با خیال راحت از موانع و پرتگاه‌ها بپرند و در صورت اشتباه یا لغزش تنها با یک دکمه زمان را به عقب برگردانند. این مکانیک جذابیت فوق‌العاده‌ای داشت و به فرنچایز شاهزاده ایرانی عمق جدیدی اضافه کرد.

قابلیت بازی زمان و دستکاری آن در آن مقطع حس نابی در ذهن گیمرها برجای گذاشت و خیلی عالی خواهد شد اگر ریمیک شاهزاده ایرانی شن‌های زمان هم بتواند آن حس را به نوعی بازسازی کند.

بیشتر بخوانید:  بررسی بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده Prince of Persia: The Lost Crown 

پرنس در حال فرار از داهاکا لحظات ویژه Prince of Persia که به شهرت سری کمک کردند

فرار از Dahaka و در ادامه قدرت یافتن برای مبارزه با او

باس Dahaka دشمن اصلی شما در بازی Prince of Persia: Warrior Within به شمار می‌رود. رویارویی با این باس واقعاً نفس‌گیر بود و شاید بتوان او را ترسناک‌ترین و چالش‌برانگیزترین دشمن در مجموعه شن‌های زمان به حساب آورد. یکی از دلایل نفس‌گیر بودن این باس، تعقیب کردن شاهزاده در مراحل مختلف بود و این‌که شما نیازمند سرعت عمل بالایی بودید وگرنه با کم‌ترین اشتباه شکست می‌خوردید.

شاهزاده ایرانی به هیچوجه توان رویایی با این غول را نداشت و تنها راه چاره فرار بود. اما وقتی سرانجام قدرت مورد نیاز برای جنگیدن با Dahaka را پیدا می‌کنید، مبارزه‌ای نفس‌گیر در انتظار شما خواهد بود که برای همیشه در ذهنتان حک می‌شود.

مطلب مرتبط:  رتبه بندی بازی های شاهزاده ایرانی 

شاهزاده تاریکی بازی شاهزاده ایرانی دو سریر

تبدیل شدن به شاهزاده تاریکی

بازی The Two Thrones یکی از تاریک‌ترین و جدی‌ترین بازی‌های مجموعه  Prince of Persia به شمار می‌رود. طی اتفاقاتی در بازی قابلیت شن‌های زمان دستخوش تغییراتی می‌شوند و شاهزاده قابلیت تفکیک شخصیت خود را پیدا می‌کند، شاهزاده اصلی و نیمه تاریک آن موسوم به شاهزاده تاریکی. هر زمان که شاهزاده کنترل خشم خود را از دست می‌دهد یا تحت تنش و فشار فراوان قرار می‌گیرد، شاهزاده تاریکی وارد صحنه می‌شود و بعد جدیدی به گیم پلی و روایت اضافه می‌کند.

شاهزاده تاریکی تجربه گیم پلی جذابی را ارائه می‌کرد و قدرت‌های سیاه او واقعاً مبارزات را متحول می‌کردند. زمان تبدیل شدن شاهزاده به نیمه تاریک خود یکی از لحظات فراموش نشدنی فرنچایز شاهزاده پارسی است.

در پایان، ما در این مقاله به لحظات فراموش نشدنی سری شاهزاده ایرانی یا پرنس اف پرشیا پرداختیم، از اولین استفاده از شن‌های زمان و عقب بردن زمان گرفته تا مبارزه با Dahaka و تبدیل شدن به شاهزاده تاریکی.

حال نوبت شماست تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. کدام لحظه از مجموعه شاهزاده فارسی برای شما خاطره‌انگیز است و بهترین بازی  Prince of Persia از نظر شما کدام است؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها