5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف

5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف والهایم بتمن آرخام سیتی اسکایریم

گیمرها برای لذت بردن از بازی‌های جهان باز عالی به جدیدترین سخت‌افزارها نیاز ندارند. در اینجا برخی از بهترین عناوینی که روی سیستم‌های پایین رده به خوبی کار می‌کنند، آورده شده است. فهرست 5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف را در ساویس‌گیم بخوانید.

بهترین بازی‌های جهان باز قابل اجرا در سیستم‌های ضعیف

بازی‌های جهان باز جزو محبوب‌ترین بازی‌ها هستند، اما با گرافیک پیشرفته و محیط‌های پرجمعیت، اجرای بسیاری از بهترین بازی‌های جهان باز روی کامپیوترهای پایین‌رده غیرممکن است. خوشبختانه، برخی از بازی‌های قدیمی هنوز هم روی کامپیوترها یا لپ‌تاپ‌های قدیمی عالی اجرا می‌شوند و حتی برخی بازی‌های مدرن‌تر نیز وجود دارند که برای پلیرهای دارای سیستم با مشخصات پایین‌تر ساخته شده‌اند.

در حالی که برخی از این بازی‌ها نیاز به یک سیستم قدرتمند را به روش‌های خلاقانه، مانند استفاده از مراحل کامپیوتری و هوش مصنوعی، دور می‌زنند، برخی دیگر به سادگی با گیم‌پلی و داستان فوق‌العاده، گرافیک پایین‌تر خود را جبران می‌کنند. چیزی که مهم است این است که بازیکنان کامپیوترهای رده پایین هنوز به برخی از بازی‌های جهان باز عالی دسترسی دارند.

نوشتار برتر:  سیستم مورد نیاز Sons of the Forest 

مبارزه با ادمخوارها در جنگل در بازی ترسناک فورست 5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف

5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف

۵. The Forest

با وجودی که The Forest اکنون دنباله‌ای به نام Sons of the Forest دارد، نسخه اصلی احتمالاً به همان اندازه خوب است و مزیت برتر آن قابلیت اجرای بسیار بهتر روی رایانه‌های رده پایین‌تر است. در این بازی ترسناک بقا، بازیکنان به جزیره‌ای می‌رسند که تحت تسلط یک جنگل بزرگ است که به زودی مشخص می‌شود که آدم‌خوارهایی در آن زندگی می‌کنند.

در حالی که بازی به طور طبیعی با تنظیمات گرافیکی بهتر زیباتر و غوطه‌ور کننده‌تر است، بازیکنان دارای رایانه‌های شخصی قدیمی همچنان هر بار که کمپ را ترک می‌کنند به همان اندازه از بازی لذت خواهند برد و چیزی را از دست نمی‌دهند. بازماندگان احتمالی باید از همه ابزارهای موجود استفاده کنند و زمانی که اوضاع خراب می‌شود خلاقیت به خرج دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز The Forest

  • سیستم عامل: ویندوز ۷
  • پردازنده: اینتل دو هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتز
  • رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 8800GT
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵ گیگابایت

باس فایت الدر والهایم 5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف

۴. والهایم

بازی Valheim یک بازی بقای جهان باز است که از اساطیر و فولکلور اسکاندیناوی الهام گرفته شده و همچنین یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توان روی سیستم‌های ارزان قیمت بازی کرد. علی‌رغم اینکه بازیکنان می‌توانند به‌تدریج به کاوش در آن بپردازند و جهان بزرگی دارد، اما Valheim تنها ۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند، زیرا این یک بازی تولید شده با هوش مصنوعی و کامپیوتر است. سبک هنری منحصر به فرد بازی، نه تنها اجرای آن را حتی روی حداکثر گرافیک آسان می‌کند، بلکه با حال و هوای کلی جهان آن کاملاً سازگار و در نوع خود بسیار زیبا است، ولهایم تقریباً مانند یک نقاشی است.

با تاکید بر اکتشاف طبیعی، Valheim یک بازی عالی برای غوطه‌ور شدن است، با بازیکنانی که می‌توانند منابع و آیتم‌های جدیدی را پیدا کنند، آیتم‌هایی که می‌توانند به روش‌های خلاقانه ترکیب شوند. به‌عنوان یک بازی sandbox، این که بازیکنان با زمان خود در Midgard چه می‌کنند به خودشان بستگی دارد، برخی از بازیکنان کاملاً غرق در سیستم ساخت و ساز بصری می‌شوند و برخی دیگر ماجراجویی‌های وایکینگی خود را انجام می‌دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز والهایم

  • سیستم عامل: ویندوز ۷
  • پردازنده: ۲.۶ گیگاهرتز چهار هسته‌ای یا مشابه
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: GeForce GTX ۹۵۰ یا Radeon HD ۷۹۷۰
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱ گیگابایت

نوشتار برتر:  بهترین مادهای فالوت 3 

شلیک به موجودات جهش یافته در محیط آخرالزمانی

۳. Fallout: New Vegas

فرنچایز Fallout یکی از نمادین‌ترین بازی‌های دنیای بازی است و مسلماً یکی از بهترین قسمت‌ها، به ویژه برای بازیکنانی که کامپیوتر قدیمی دارند، Fallout: New Vegas است. یکی از دلایل محبوبیت این بازی این واقعیت است که یک نقش آفرینی واقعی است که به بازیکنان آزادی بیشتری از هر زمان دیگری در این سری می‌دهد.

دنیای پس از انفجار هسته‌ای نیو وگاس کاملاً وحشیانه است، با جناح‌های متخاصم که برای کنترل شهر و مناطق اطراف آن می‌جنگند. بازیکنان به طور مثبتی در داستان گیرا که می‌تواند به چند روش مختلف به پایان برسد، مجذوب می‌شوند.

حداقل سیستم مورد نیاز فالوت نیو وگاس

  • سیستم عامل: ویندوز ۷/ویستا/ایکس پی
  • پردازنده: دو هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتز
  • رم: ۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک: سری GeForce ۶ NVIDIA یا سری ATI 1300XT
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱۰ گیگابایت

نوشتار برتر:  بهترین بازی های جهان باز برتر 

پرتاب تیر به اژدهای در حال پرواز

۲. Skyrim

بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تمام دوران است و نسل بعدی ماجراجویی‌های جهان باز را کلید زد. خوشبختانه، برای بازیکنانی که سیستم پایین رده دارند، این تجربه کلاسیک کاملاََ قابل بازی است.

در حالی که در سمت دیگر، چند ماد فوق العاده Skyrim وجود دارد که آن را برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که بازی را روی بهترین کارت‌های گرافیک اجرا کنند، کاملاً تغییر می‌دهند، همچنین برخی مادهای عملکرد و بهینه‌سازی وجود دارد که باعث می‌شود نقش آفرینی نمادین حتی بهتر روی لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای قدیمی اجرا شود.

حداقل سیستم مورد نیاز اسکایریم

  • سیستم عامل: ویندوز ۷
  • پردازنده: Intel i۵-۷۵۰ یا AMD Phenom II X۴-۹۴۵
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX ۴۷.1GB یا AMD HD ۷۸۷.2GB
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱۲ گیگابایت

نوشتار برتر:  7 بازی فوق العاده که به شما حس ابرقهرمان بودن را می‌دهند 

بتمن در حال مبارزه با خلافکاران با سپر

۱. Batman: Arkham City – فهرست 5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف

بازی Batman: Arkham City یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تمام دوران است و علیرغم اینکه یک بازی جهان باز با نقشه‌ای مملو از سرگرمی است، هنوز هم روی سیستم‌های ارزان قیمت عالی اجرا می‌شود. مبارزات بازی به زیبایی جریان دارند و در عین حال به طور همزمان احساس می‌کنید که بازی از صفحات یک کتاب کمیک خارج شده است.

اگر بازیکنان از این قسمت لذت ببرند و به خوبی بر روی رایانه شخصی آن‌ها اجرا شود، احتمالاً Arkham Asylum و Arkham Origins را نیز دوست خواهند داشت، اما عنوان جدیدتر Arkham Knight بهترین بازی روی کامپیوترهای رده بالاتر است.

حداقل سیستم مورد نیاز بتمن آرخام سیتی

  • سیستم عامل: ویندوز XP
  • پردازنده: Intel Core ۲ Duo ۲.۴ GHz یا AMD Athlon X۲ ۴۸۰۰+
  • رم: ۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ATI 3850HD ۵۱۲ MB یا NVIDIA GeForce ۸۸۰۰ GT 512MB
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱۷ گیگابایت

خب دوستان این هم از فهرست 5 بازی جهان باز برتر برای کامپیوترهای ضعیف، کدام بازی را تجربه کرده‌اید و جای چه عنوانی در این فهرست خالی است؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها