ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6 کاور رسمی جی تی ای 6 لوسیا و جیسون تکیه زده بر ماشین

تریلر GTA 6 پس از لو رفتن و انتشار زودتر از موعد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و علیرغم اینکه فقط یک دقیقه و نیم طول می‌کشد، نکات زیادی را به تصویر کشید. این مقاله شامل نگاهی اجمالی به ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6 است.

برخی از این‌ها خنده دار هستند، برخی از آن‌ها به بازی‌های قبلی اشاره دارند و برخی به سادگی جالب هستند. زیرا ممکن است سرنخ‌هایی در مورد آنچه ممکن است در بازی نهایی وجود داشته باشد را ارائه دهند. ما این لیست از بهترین ایستر اگ و نکات مخفی جی تی ای 6 را گردآوری کرده‌ایم و با مشاهده موارد بیشتر، به روزرسانی آن ادامه خواهیم داد.

ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

SOL SISTERS

در ساحل Vice City، به نظر می‌رسد که چترهای آفتابگیر توسط شرکتی به نام Sol Sisters ارائه شده‌اند که به نوعی بازی با کلمات اصطلاح “soul sisters” است. این اصطلاح کاربرد دوگانه دارد و هم به معنای زن سیاهپوست است (کاربرد غیررسمی) و هم معنی دوستی عمیق 2 زن را می‌دهد، صحنه‌ای که در ساحل دیدیم طعنه‌ای به هر دو موضوع است.

نوشتار مرتبط:  مسی و رونالدو در جی تی ای 6 چگونه خواهند بود 

فردی نشسته در ماشین چیتا سفید در شب جی تی ای 6

ماشین چیتا

چیتا، یک مدل ماشین محبوب جی تی ای از زمان GTA 3 است که در همه بازی‌های اصلی ظاهر شده و در جی تی ای 6 هم شاهد آن خواهیم بود. در GTA 3، Vice City و San Andreas، چیتا شبیه یک فراری تستاروسا بود. سپس در GTA 4 و GTA 5 بیشتر شبیه فراری انزو بود. با این حال، این بار به نظر می‌رسد که به ظاهری الهام گرفته از تستاروسا بازگشته است.

گروه موسیقی عروسک‌های نابودی

شخصی در کلوپ شبانه یک تی شرت برای گروهی به نام Dolls of Destruction پوشیده است. این گروه وجود خارجی ندارد و به نظر نمی‌رسد در هیچ بازی قبلی GTA نیز حضور داشته باشد، بنابراین آیا این گروه می‌تواند یک گروه تخیلی جدید شبیه به Love Fist باشد؟

نوشتار مرتبط:  آموزش کامل جیلبریک کردن پلی استیشن 5 کپیخور و هک PS5 به زبان ساده و تصاویر راهنما 

محیط بان در حال بیرون کشیدن تمساح از استخر ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

شکار در جی تی ای 6 – ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

در میان ویدئوهای مختلف رسانه‌های اجتماعی که در طول یک مونتاژ نمایش داده می‌شوند، شخصی در حال مبارزه با تمساح و یک پیام هشداردهنده از سوی شرکتی به نام Poach وجود دارد. این عبارت مخفف سازمان حمایت از حیوانات و شکار کنترل شده است (چیزی در حد محیط‌بانی) (Protection of Animals and Controlled Hunting) – آیا این سازمان می‌تواند در بازی حضور فعال داشته باشد؟ آیا حتی ممکن است مأموریت‌های جانبی وجود داشته باشد که در آن شما برای (یا علیه) این سازمان کار کنید؟ مثلاً جلوی شکارچیان غیرقانونی را بگیرید و غیره.

لئونیدا فلوریدایی دیگر است…

همه ما می‌دانیم که GTA 6 در Vice City جریان خواهد داشت، اما Rockstar اکنون تأیید کرده است که این ایالت Leonida نام دارد. از آنجایی که Vice City با الهام از میامی ساخته شده است، لئونیدا به وضوح نماینده فلوریدا است. اگر هنوز متوجه علت این نامگذاری نشدید، باید بگویم که اشاره‌ای به خوان پونس د لئون، کاشف اسپانیایی است که اولین سفر اروپایی به فلوریدا را در سال ۱۵۱۳ رهبری کرد.

در واقعیت، فلوریدا اغلب به داشتن افراد دیوانه شهرت پیدا می‌کند موضوعی که عجیب بودن مونتاژ رسانه‌های اجتماعی را توضیح می‌دهد، در ادامه کلیپی که از «PlanetLeonidaMan» پخش می‌شد دویدن شخصی فاقد لباس را در خیابان به تصویر کشید…

فقط در فلوریدا – ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

در ادامه تریلر کلیپی از کسی که می‌گوید «فقط در لئونیدا»، اشاره‌ای آشکار به اصطلاح «فقط در فلوریدا» است. یعنی این دیوانه بازی‌ها را فقط در این منطقه شاهد هستید. در ادامه ما شخصی را می‌بینیم که پیراهنی پوشیده است با طرح تمساح و روی آن نوشته شده «ما در لئونیدا گاز می‌گیریم». ظاهراً فرهنگ رانندگی دوستان بی شباهت به ما نیست!

تیونینگ و شخصی‌سازی ماشین

در ادامه فردی را می‌بینیم که از در خودروی در حال حرکت آویزان شده است! این خودرو دارای برچسب‌هایی برای Vice Vinyl و Rideout Customs می‌باشد. آیا این‌ها می‌توانند نام مشاغلی باشند که در GTA 6 برای سفارشی کردن وسیله نقلیه خود از آن‌ها بازدید می‌کنید؟ بدون شک چنین است.

نوشتار مرتبط:  10 ایستر اگ راز و نکته مخفی جی تی ای 5 gta v که نمی‌دانستید 

لوسیا با بسته ای دلار در دست جی تی ای 6

ایالات متحده پارانویا

وقتی لوسیا در حالی که در ماشین نشسته و پول نقد در دست دارد نشان داده می‌شود، روی پول عبارت «ایالات متحده آمریکا» را نمی‌بینیم، بلکه روی آن نوشته شده «ایالات متحده پارانویا» که به نظر لفظ درست‌تری هم هست!

پول روی اسکناس نیز اعداد ۰۴۱۰۱۹۹۸ را نشان می‌دهد. ممکن است در این مورد زیاده‌روی کرده باشیم، اما به وضوح به ۱۰ آوریل ۱۹۹۸ اشاره می‌کند، زمانی که توافقنامه جمعه نیک امضا شد. پیمان جمعه نیک یا پیمان بلفاست بین طرف‌های درگیر در ایرلند شمالی، یعنی پروتستان‌های طرفدار بریتانیا و کاتولیک‌های جمهوری‌خواه ایرلند با میانجی‌گری بریتانیا در روز جمعه ۱۰ آوریل ۱۹۹۸ بسته شد. آیا این ایستر اگ توسط یک توسعه دهنده ایرلندی جایگذاری شده است؟

نوشتار مرتبط:  آخرین اطلاعات درباره gta 6 جی تی ای 6 

ویزل نیوز شبکه خبری جی تی ای 6

ویزل نیوز – ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

این خبر توسط Weazel News ارائه می‌شود که – مانند بازی‌های قبلی – با توجه به خطوط راه راه روی لوگوی خود، چیزی شبیه به یک کانال خبری میهن‌پرستانه است. احتمالاً این ارجاع به فاکس نیوز است که نسبتاً متمایل به جناح راست و جمهوری‌خواهان است – البته با تغییر این حیوان (فاکس به معنی روباه و ویزل به معنی راسو است) به چیزی که به نظر راک استار مناسب‌تر است!

نوشتار مرتبط:  سرطان بازی های ویدیویی 

مردی با لباس زندانی و صورت پر از خالکوبی ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6

خالکوبی نکنید!

تیتر این کانال خبری اسپانیایی زبان داستان یک جنایتکار لئونیدایی است که ظاهر متمایز او را راهی زندان کرد. در اینجا آمده است: «اعتراف نوشته شده با جوهر (برای خالکوبی) – خالکوبی روی گردن کار دستش داد، سرنخ محکومیت یک مرد لئونیدایی از خالکوبی روی گردنش به دست آمد». به نظر می‌رسد که این نمونه دیگری از خلقیات عجیب مردم لئونیدا باشد که نسبت به سایر نقاط عجیب‌تر هستند و ظاهراً اشاره‌ای به جوک مصطلح «فقط در فلوریدا» دارد که بالاتر منشأ آن را خدمتتان عرض کردیم.

خب دوستان این هم گلچینی از ایستر اگ و نکات جالب تریلر GTA 6 که امیدوارم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. بازی جی تی ای 6 قرار است سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود. فعلاً خبری از نسخه کامپیوتر نیست. نظر شما درباره نخستین تریلر GTA 6 چیست؟ مطابق انتظار شما بود؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها