اف سی موبایل یا ای فوتبال موبایل کدام بهتر است

اف سی موبایل یا ای فوتبال موبایل کدام بهتر است fc mobile vs efootball mobile هالند لواندوفسکی

بازی‌های FC Mobile و eFootball در حال حاضر محبوب‌ترین عناوین فوتبال رایگان برای بازی در دستگاه‌های تلفن همراه هستند. شرکت‌های EA Sports و Konami یک دهه رقیب سرسخت یکدیگر بوده‌اند و هر دو ویژگی‌ها و مکانیک‌های هیجان‌انگیز گیم‌پلی جدید را به آخرین نسخه بازی خود اضافه کرده‌اند. از این رو سری FIFA و PES (Pro Evolution Soccer) همیشه رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، در این مقاله به بررسی این بازی‌ها پرداخته‌ایم. اف سی موبایل یا ای فوتبال موبایل کدام بهتر است؟

علاقه مندان به بازی‌های فوتبال روی موبایل بیش از هر چیز خواستار بهبود گرافیک، تجربه بصری، گیم پلی و مکانیک در نسخه‌های جدید بودند که سازندگان به طور برجسته روی آن کار کرده‌اند و تغییرات ایجاد شده در بازی “EA” که اکنون به عنوان اف سی موبایل شناخته می‌شود و قبلاً فیفا موبایل بود شور و هیجانی در بین طرفداران ایجاد کرده، چیزی که متأسفانه بازی Konami که اکنون با نام eFootball شناخته می‌شود، نتوانست به آن دست یابد. در این مقاله به جنبه‌هایی خواهیم پرداخت که در آن بازی EA از بازی Konami پیشی گرفته و اف سی موبایل را در بازی‌های فوتبال روی موبایل به تجربه مطلوب‌تری تبدیل کرده است.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی eFootball 2024 ای فوتبال 2024 

اف سی موبایل یا ای فوتبال موبایل کدام بهتر است

گیم پلی

بازی FC Mobile از نظر گیم‌پلی سال‌ها از ای فوتبال eFootbal عقب‌تر بوده است، اما گیم‌پلی نسخه‌های سال‌های اخیر یک نقطه عطف مهم بوده، زیرا ویژگی‌های رفتاری بازیکنان در بازی EA واقع‌گرایی بیشتری را به میدان مسابقه آورده است و تجربه کلی را بهبود می‌بخشد. از جمله واکنش‌های واقع بینانه، حرکات فنی و دریبل، تصمیم گیری توسط بازیکنان در زمین، ضربات آزاد و گزینه‌های مربوط به آن‌ها و موارد دیگر که همه به ارائه نتایج شگفت انگیز و غیر منتظره کمک کرده‌اند. در مقابل، گیم‌پلی بازی eFootball موبایل فاقد تغییرات محسوس نسبت به نسخه‌های قبلی است و در نتیجه، گیم‌پلی نسخه سال جدید اف سی موبایل (فیفا موبایل) از نظر حرکات بازیکنان، سرعت، پویایی و انتقال‌های دفاعی، بازی کونامی را پشت سر گذاشته است.

نوشتار مرتبط:  راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل 

اف سی موبایل وینیسیوس جونیور رئال مادرید

رویدادها و چالش‌ها

رویدادها و چالش‌های FC Mobile کاملاً برتر از eFootball هستند، زیرا چالش‌های Squad Building (SBC) و رویدادهای هفتگی معرفی‌شده توسط EA Sports یک موضوع داغ در بین طرفداران بازی‌های ورزشی بوده‌اند و مأموریت‌های مختلف چالشی از نظر استراتژی و طراحی جالب هستند و به طور کلی تجربه انفرادی را بهبود می‌بخشند.

بازیکنان همچنین می‌توانند از امتیازات تیمی، تمرین و سایر ویژگی‌ها برای رقابت در رویدادها استفاده کنند، در حالی که eFootball روی ویژگی شیمی ایجاد شده در بازی رقابتی تمرکز نمی‌کند، زیرا به دلیل ضعف سرورهای بازی و لگ فراوان به ندرت ممکن است برنامه‌های تاکتیکی را در مسابقات انجام دهید، اف سی موبایل اما وضعیت بهتری دارد. علاوه بر این، EA Sports رویدادهای هفتگی با کیفیت و کمتر تکراری را معرفی کرده است که پاداش‌های جذاب و ارزشمندی را به بازیکنان ارائه می‌دهند، در حالی که بازی Konami فاقد خلاقیت در ارائه رویدادها است و از بسیاری جهات با تکراری بودن بیش از حد رقابت‌ها بعد از چند روز دل بازیکن را می‌زند.

نوشتار مرتبط:  ویژگی‌های جدید اف سی فیفا FC 24 

منوی اف سی موبایل

تجربه‌ی کاربری – اف سی موبایل یا ای فوتبال موبایل کدام بهتر است

یک رابط کاربری جذاب/تجربه کاربری، یا آنچه به عنوان “UI/UX” شناخته می‌شود، نقش مهمی در بهبود و موفقیت در جذب بازیکنان ایفا می‌کند. جوامع بازی‌های الکترونیکی فوتبال چندین ماه است که درخواست یک رابط کاربری جدید دارند و eFootball در نهایت رابط حالت شب را اضافه کرده است! اما رابط عمومی بسیار شبیه به قسمت‌های قبلی، گزینه‌های رابط اصلی شامل موسیقی، رنگ‌ها و گزینه‌ها است و به وضوح فاقد آن لمس خلاقانه و جذابیت چشمگیر هستند. در مقایسه با اف سی موبایل، می‌توانید بلافاصله متوجه رنگ‌های روشن، موسیقی سرگرم‌کننده و گزینه‌های منوی خلاقانه شوید که تجربه کلی بازی را بهبود می‌بخشد.

در خاتمه، به نظر می رسد که بازی FC Mobile امسال از بسیاری جهات از رقیت سنتی سالانه خود یعنی eFootball mobile پیشی گرفته است و ما در گزارش خود به نقطه برتری و همچنین انتقال نظرات طرفداران پرداخته‌ایم. طبیعتاً سلایق گیمرها متفاوت است و هر کس می‌تواند به دلایل مختلف طرفدار عنوان خاصی باشد، اما از دیدگاه فنی شکی در برتری اف سی 24 نسبت به ای فوتبال 24 وجود ندارد.

در پایان نظرات خود را با ما در میان بگذارید آیا با نکات ارائه شده در گزارش موافق هستید یا نظر دیگری دارید؟ امسال کدام بازی فوتبال را برای تجربه روی موبایل ترجیح می‌دهید؟ ای فوتبال موبایل، فیفا موبایل یا کلاََ دریم لیگ را بازی بهتری می‌دانید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها