تماشا کنید: بازی Counter-Strike 2 روی استیم عرضه شد

تماشا کنید: بازی Counter-Strike 2 روی استیم عرضه شد والپیپر کانتر 2 قرمز

بازی Counter-Strike 2 روی استیم عرضه شد. Counter-Strike: Global Offensive انتقال به Counter-Strike 2 را انجام داده است، Valve رسماً تایید کرد.

بازی Counter Strike 2 سرانجام از حالت بتا خارج و به طور رسمی منتشر شد. در اوایل سال جاری اعلام شد که این بازی توسط Valve برای عرضه در تابستان 2023 برنامه‌ریزی شده است. اکنون، این شرکت تأیید کرده که بازی تیراندازی چند نفره رایگان برای دانلود و بازی در استیم در دسترس است. یک تریلر نیز به مناسبت انتشار بازی منتشر شده است. آن را در زیر بررسی کنید. بازی کانتر استرایک 2 را هم‌اکنون به صورت رایگان از استیم دانلود و نصب کنید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Counter-Strike 2 

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، Counter-Strike 2  یک ارتقاء رایگان برای Counter-Strike: Global Offensive است، به این معنی که همه موارد به نسخه فعلی منتقل می‌شوند. با این حال، Valve تغییرات و بهبودهایی را در زمینه‌های مختلف انجام داده است، از جمله نورپردازی و ارتقاهای فنی موتور Source 2، یک سیستم رتبه‌بندی مهارت جدید و موارد دیگر.

Counter Strike 2 به‌عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ارائه‌شده برای  Counter-Strike از زمان انتشار کانتر گو Global Offensive در بیش از یک دهه اخیر است، سی اس گو در سال 2012 منتشر شده بود. اکنون می‌توانید کانتر 2 را در Steam دانلود و بازی کنید.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه کانتر 2 مشتاق هستید؟ سیستم شما قادر به اجرای کانتر استرایک 2 هست؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها