سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hollow Knight: Silksong

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hollow Knight: Silksong کاور بازی هالو نایت سیلک سونگ

در هالو نایت سیلک سونگ Hollow Knight: Silksong یک پادشاهی وسیع و خالی از سکنه را کشف کنید! دنباله بازی برنده جایزه بهترین اکشن ماجراجویی. با صعود به قله سرزمینی که ابریشم و آواز بر آن حکومت می‌کند، کاوش کنید، بجنگید و زنده بمانید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hollow Knight: Silksong را در ساویس‌گیم بخوانید.

به عنوان هورنت، شاهزاده خانم محافظ Hallownest بازی کنید و در یک پادشاهی کاملاً جدید که توسط ابریشم و آهنگ اداره می‌شود، ماجراجویی کنید! اسیر شده و به این دنیای ناآشنا آورده شده است، هورنت باید با دشمنان مبارزه کند و اسرار را حل کند، زیرا او در یک ماجراجویی مرگبار باید به قله پادشاهی صعود کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hollow Knight: Silksong

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce 9800GTX+ (1GB)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core 2 Duo E5200
  • فضای ذخیره‌سازی: 9 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Hollow Knight: Silksong

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 560+
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5
  • فضای ذخیره‌سازی: 9 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  7 بازی متروییدوانیای جذاب برای افرادی که از این سبک متنفرند! 

آیا من می‌توانم Hollow Knight: Silksong را اجرا کنم؟

حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی هالو نایت سیلک سونگ 4 گیگابایت است. حافظه‌ی رم پیشنهادی بازی نیز 8 گیگابایت اعلام شده است. برای حداقل کارت گرافیک GeForce 9800GTX+ (1GB) معرفی شده است. همچنین برای بالاترین کیفیت استفاده از GeForce GTX 560+ پیشنهاد شده است. از لحاظ پردازشی شما به حداقل سی پی یو Intel Core 2 Duo E5200 نیاز خواهید داشت. اما پیشنهاد سازندگان استفاده از Intel Core i5 است. در نهایت این‌که برای نصب Hollow Knight: Silksong به 9 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص سیستم مورد نیاز هالو نایت سیلک سونگ Hollow Knight: Silksong دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها