سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Pikuniku

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Pikuniku کاور بازی پیکونیکو

بازی پیکونیکو Pikuniku یک بازی اکتشافی معمایی شگفت انگیز است که در دنیایی عجیب اما بامزه اتفاق می‌افتد. دنیایی که در آن همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد شاد و رنگارنگ نیست. به شخصیت‌های عجیب و غریب کمک کنید تا بر مبارزات غلبه کنند، یک توطئه عمیق را کشف کنند و یک انقلاب کوچک سرگرم کننده را در این ماجراجویی دیستوپیایی لذت بخش آغاز کنند! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Pikuniku را در ساویس‌گیم بخوانید.

یک ماجراجویی پر جنب و جوش برای همه: دنیای رنگارنگ را با میل خود کاوش کنید، به شخصیت‌های عجیب و غریب با درخواست‌های غیرعادی‌شان کمک کنید، و پازل‌های هوشمندانه‌ای را حل کنید. بازیکنان پیکونیکو همه مراحل را با یک کمپین ۴ تا ۵ ساعته به چالش می‌کشند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Pikuniku

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce 9600 GT (512 MB) یا Intel HD Graphics 2500
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core2 Duo E4500 (2 * 2200)
  • فضای ذخیره‌سازی: 300 مگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7, 8.1, 10 x86/x64

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Pikuniku

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce 760 یا AMD HD 8800
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i3-4170 یا AMD FX-8300
  • فضای ذخیره‌سازی: 300 مگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  5 بازی آرامش بخش گیم پس 

آیا من می‌توانم Pikuniku را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Pikuniku به حداقل 2 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 4 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 300 مگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای Pikuniku استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core2 Duo E4500 (2 * 2200) را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i3-4170 یا AMD FX-8300 عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی GeForce 9600 GT (512 MB) یا Intel HD Graphics 2500 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از گرافیک GeForce 760 یا AMD HD 8800 پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی پیکونیکو Pikuniku دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها