سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake کاور بازی باب اسفنجی

قرار گرفتن اشک پری دریایی که قابلیت برآورده کردن آرزو را دارد در دستان باب اسفنجی و پاتریک چه عواقب خطرناکی ممکن است داشته باشد!؟ بله فضا و زمان دگرگون خواهند شد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را در ساویس‌گیم بخوانید.

ماجراجویی در دنیای دزدهای دریایی، گاوچران‌ها و شوالیه‌های قرون وسطایی تنها گوشه‌ای از گیم پلی دیوانه‌وار بازی باب اسفنجی را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۷ جهان متنوع در انتظار عاشقان بازی‌های سکوبازی است. به علاوه ۳۰ لباس با قابلیت ویژه که هر کدام گیم پلی را تغيير می‌دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD Phenom II X4 925 یا Intel Pentium Dual Core G3320
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7/8.1/10/11

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Radeon R9 380 یا Nvidia GTX 1050 Ti
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD FX 6300 یا Intel Core i5-3570K
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10/11

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 برای کودکان 

آیا من می‌توانم SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 8 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی: لرزش کیهانی استفاده از حداقل پردازنده‌ی AMD Phenom II X4 925 یا Intel Pentium Dual Core G3320 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی AMD FX 6300 یا Intel Core i5-3570K عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از Radeon R9 380 یا Nvidia GTX 1050 Ti پیشنهاد شده است.

نظر شما در خصوص بازی جدید باب اسفنجی چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها