ناتی داگ بازی جدید خود را نزدیک عرضه معرفی خواهد کرد

ناتی داگ بازی جدید خود را نزدیک عرضه معرفی خواهد کرد انچارتد و لست اف اس

استودیو بازیسازی ناتی داگ برای جلوگیری از به هم خوردن تعادل کار و زندگی کارمندان، قصد دارد بازی‌های جدید خود را نزدیک عرضه معرفی کند.

ناتی داگ سابقاً علاقه زیادی داشت که بازی‌های خود را سال‌ها پیش از عرضه معرفی کند. اما اکنون بیش از ۲ سال از عرضه آخرین بازی آن‌ها یعنی The Last of Us Part 2 گذشته و ناتی داگ هنوز پروژه جدید را معرفی نکرده است.

یکی از مدیران استودیو در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که ناتی داگ بازی‌های آنچارتد 4 و لست اف اس 2 را چندین سال پیش از عرضه معرفی کرد، این کار فشارهای زیادی به تیم توسعه وارد آورد و حال قرار است این رویکرد تغییر کند.

«ما بازی‌های Uncharted 4 و The Last of Us Part 2 را چندین سال پیش از عرضه معرفی کردیم، این کار مشکلاتی را برای کارمندان ایجاد کرد. اکنون قصد داریم با کمی عقب انداختن رونمایی، شرایط را مدیریت کنیم و توسعه را به شکل بهتری پیش ببریم. در حال حاضر ما پروژه چندنفره لست اف اس را در پیش داریم و همچنین یک بازی کاملاََ جدید که برای آن هیجان‌زده‌ایم.»

ناتی داگ بازی جدید خود را نزدیک عرضه معرفی خواهد کرد جوئل در حال نگاه کردن به نقاشی انتزاعی

طبق اطلاعات به دست آمده، پروژه چندنفره The Last of Us که قرار بود هم‌زمان و با کمی تأخیر پس از لست اف اس 2 عرضه شود، در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و ۲۰۲۳ شاهد رونمایی کامل از آن خواهیم بود. از طرفی طبق شایعات The Last of Us Part 3 نیز روند توسعه را آغاز کرده است و ناتی داگ به صورت هم‌زمان مشغول همکاری با استودیو تازه تأسیس پلی استیشن برای ساخت آنچارتد جدید نیز هست.

با این حال اطلاعات مطرح شده هیچ کدام رسمی نیستند و تنها در دست ساخت بودن لست اف اس چندنفره به صورت تلویحاً تأیید شده است. منتظر اطلاعات بیش‌تر در ماه‌های آینده باشید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها