شایعه: حداقل 3 بازی Silent Hill معرفی نشده دیگر در دست ساخت هستند

شایعه: حداقل 3 بازی Silent Hill معرفی نشده دیگر در دست ساخت هستند تابلو ورود به شهر مه آلود به سایلنت هیل خوش آمدید

یک منبع سرشناس مدعی است که کونامی حداقل 3 بازی سایلنت هیل معرفی نشده در دست ساخت دارد. این بازی‌ها جدای عناوینی هستند که چند ماه پیش معرفی شدند.

کونامی حساب ویژه‌ای روی سایلنت هیل باز کرده است. آن‌ها پس از سال‌ها سرمایه‌گذاری سنگینی روی این فرانچایز کرده‌اند. Bloober Team مشغول ساخت Silent Hill 2 remake است و سایر استودیوها نیز بازی‌های دیگری را در جهان سایلنت هیل برنامه‌ریزی کرده‌اند. با این حال یک منبع سرشناس مدعی است که کونامی علاوه بر بازی‌های معرفی شده، حداقل 3 بازی سایلنت هیل دیگر نیز در دست ساخت دارد.

تقریباََ دو ماه پیش بود که کونامی در قالب Silent Hill Transmission از برنامه‌های آتی خود در خصوص این فرانچایز محبوب پرده‌برداری کرد. Silent Hill Ascension یک بازی تعاملی است، Silent Hill 2 یک بازسازی تمام عیار از بازی وحشت و بقا کلاسیک است، بازی Silent Hill Townfall عنوانی اسرارآمیز است و در نهایت Silent Hill f یک بازی کاملاََ جدید در جهان سایلنت هیل است که در ژاپن جریان دارد. علاوه بر این بازی‌ها ما اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید سایلنت هیل نیز به دست آوردیم. این مراسم برای طرفداران وحشت رویایی بود.

حال به نقل از افشا کننده مطرح حوزه بازی، داسک گولم (Dusk Golem)، این ۴ بازی معرفی شده به صورت رسمی، همه‌ی برنامه‌های کونامی را شامل نمی‌شوند. ایشان مدعی است که حداقل ۳ بازی سایلنت هیل دیگر در دست ساخت هستند که هنوز معرفی نشده‌اند.

داسک گولم این ادعا را در یکی از انجمن‌های معتبر هنرصنعت بازی و زیر پست مرتبط با بازی معرفی نشده‌ی Silent Hill: The Short Message مطرح کرد. شایان ذکر است که این بازی فاش شده جزو بازی‌های ادعایی داسک گولم نیست. به عبارتی کونامی ۴ بازی سایلنت هیل معرفی شده در دست ساخت دارد که به صورت رسمی آن‌ها را معرفی کرده است، به علاوه‌ی Silent Hill: The Short Message و همچنین ۳ بازی معرفی نشده دیگر. یعنی در مجموع کونامی ۸ بازی سایلنت هیل در دست توسعه دارد که هر کدام از این‌ها در مراحل مختلف تولید قرار دارند و توسط استودیوهای مختلفی در حال ساخت هستند.

تصویر یک زن ژاپنی قارچی بازی silent hill f سایلنت هیل اف

داسک گولم در زمینه افشای اطلاعات مرتبط با بازی‌های وحشتناک سابقه نسبتاََ خوبی دارد. افشاگری‌های وی معمولاً صحیح بوده‌اند و به ویژه اطلاعات وی در زمینه رزیدنت اویل همیشه تا حدودی درست از آب درآمده‌اند. با این حال او چندین افشاگری دیگر نیز دارد که تا کنون سرنوشت آن‌ها مشخص نشده است. علیرغم این‌ها طرفداران بهتر است فعلاً روی بازی‌هایی تمرکز کنند که به صورت رسمی معرفی شده‌اند.

نکته‌ای که در دست ساخت بودن ۸ بازی سایلنت هیل را کمی غیرعادی و عجیب می‌کند این است که فرانچایز Silent Hill هیچ‌وقت خیلی بزرگ و پرفروش نبوده است. این‌که کونامی به یک‌باره دست به چنین ریسکی زده خیلی عجیب است و علت آن مشخص نیست. مخصوصاً با توجه به این‌که از آخرین بازی اصلی عرضه شده در این فرانچایز بیش از یک دهه می‌گذرد. شاید هدف و مقیاس این پروژه‌ها همه چیز را مشخص کند و در ادامه متوجه استراتژی کونامی باشیم. در هر حال طرفداران سایلنت هیل بدون شک در بهترین دوره به سر می‌برند و آینده خوبی در انتظار آن‌ها است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ در دست ساخت بودن ۸ بازی سایلنت هیل منطقی است؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها