سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Gunk

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Gunk کاور بازی گانک

The Gunk یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در آن شما در نقش Rani ایفای نقش می‌کنید، او بخشی از تیم دونفره کشتیرانان فضایی است. آن‌ها در حالی که در تلاش برای جذب سرمایه هستند، به یک سیاره دست نخورده مملو از حیات می‌رسند. آن‌ها در جستجوی منابع ارزشمند آمده‌اند و به نظر می‌رسد که بخت با آن‌ها یار بوده است! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Gunk را از ساویس‌گیم دنبال کنید.

شخصیت‌های اصلی بازی در حالی که اسرار خفته یک تمدن درهم شکسته را کشف می‌کنند، باید با نفرین یک انگل سمی بجنگند، همه این‌ها را باید در حالی که در مارپیچی چروک از بی اعتمادی گرفتار شده‌اند تجربه کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Gunk

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD Radeon RX 580 یا NVIDIA GeForce GTX 660
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD FX-6100 یا Intel i3-3220
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Gunk

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD Radeon RX Vega 56 یا NVIDIA Geforce GTX 970
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD Ryzen 7 1700 یا Intel i7-6700K
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  16 بازی برتر ایکس باکس سری ایکس با گرافیکی خیره‌کننده 

آیا من می‌توانم The Gunk را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی گانک شما به حداقل 12 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل AMD Radeon RX 580 یا NVIDIA GeForce GTX 660 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی The Gunk را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از AMD Radeon RX Vega 56 یا NVIDIA Geforce GTX 970 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Gunk شما به حداقل 4 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی AMD FX-6100 یا Intel i3-3220 است و پردازنده‌ی پیشنهادی AMD Ryzen 7 1700 یا Intel i7-6700K معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص The Gunk دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها