سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Phoenix Point

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Phoenix Point کاور بازی فونیکس پوینت

بازی استراتژی تحسین شده از خالق X-COM. نبردهای تاکتیکی را روی نقشه‌های تولید شده در هوش مصنوعی در برابر دشمنی که با تاکتیک‌های شما سازگار است بجنگید. مدیریت دیپلماسی و اقتصاد در مقیاس جهانی. تحقیق کنید، کاوش کنید، غلبه کنید. این بازی اکنون شامل پشتیبانی از Steam Workshop برای مادها می‌شود! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Phoenix Point را در ساویس‌گیم بخوانید.

زمین تسخیر شده است. یک تهدید بیگانه جهش یافته، آخرین بقایای بشر را تهدید می‌کند. فقط پروژه فونیکس، یک سازمان مخفی از بهترین ذهن‌ها و شجاع‌ترین سربازان باقی مانده روی زمین، می‌تواند تهاجم را دفع کند و امر اجتناب ناپذیر را معکوس کند. پروژه Phoenix به دنبال رهبری شماست. تحقیق و توسعه فن آوری‌های جدید، کاوش در یک جهان ویران شده، ایجاد پایگاه‌های خود، مدیریت منابع، و تسلط بر میدان جنگ.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Phoenix Point

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 950 یا AMD Radeon R9 270x
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3 یا AMD Phenom II X4
  • فضای ذخیره‌سازی: 30 گیگابایت
  • سیستم عامل: Win 10, 8 and 7 SP1+ (64 bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Phoenix Point

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5 3GHz یا AMD Ryzen 3 3.1 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 30 گیگابایت
  • سیستم عامل: Win 10, 8 and 7 SP1+ (64 bit)

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس 

آیا من می‌توانم Phoenix Point را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3 یا AMD Phenom II X4 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i5 3GHz یا AMD Ryzen 3 3.1 GHz را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Phoenix Point به میزان 30 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 950 یا AMD Radeon R9 270x را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Phoenix Point با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480 استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و میزان رم پیشنهادی 16 گیگابایت اعلام شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص فونیکس پوینت دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها