تلاش برخی جریان‌ها برای جایگزینی ازرا میلر با الن پیج در نقش فلش

تلاش برخی جریان‌ها برای جایگزینی ازرا میلر با الن پیج در نقش فلش

تلاش برخی جریان‌ها برای جایگزینی ازرا میلر با الن پیج در نقش فلش، توجهات را به خود جلب کرده است. پس از حواشی چند روز گذشته پیرامون الن پیج، به صورت کاملاً غیرطبیعی شاهد ترند شدن الن پیج در نقش فلش هستیم.

بری آلن یا همان فلش یک شخصیت خیالی است که در کتاب‌های مصور دی سی طرفداران خاص خود را دارد. دی سی طی سال‌های اخیر توانسته است با ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی بر محبوبیت این شخصیت بیافزاید.

بازیگر اصلی فیلم و سریال‌های فلش طی سال‌های اخیر معمولاََ ازرا میلر (Ezra Miller) بوده است. بازیگری که انصافاً خیلی خوب توانسته است از پس بازی در این نقش بر آید. با این حال در چند وقت اخیر شاهد گسترش هجمه‌ها علیه این بازیگر جوان هستیم. هر چند روز یک بار شایعه‌ای عجیب در خصوص این بازیگر مطرح می‌شود و جالب اینجاست که هیچکدام از این شایعات به اثبات نمی‌رسند. منتهی این جریان مسموم خبری توانسته است ذهن ازرا میلر را تحت الشعاع قرار دهد تا جایی که اخیراً دچار یک درگیری مختصر در رستوران شد.

خود فلش هم از این موضوع پرهاش ریخته!

حال یک جریان به شدت مشکوک در حال آماده کردن شرایط و زمینه‌سازی برای بایکوت کردن ازرا میلر است. این جریان در حال ترند کردن الن پیج در نقش فلش است و فعالیت‌هایی را در فضای مجازی ترتیب داده است. فیلم فلش (The Flash) از سال ۲۰۱۴ مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد. مراحل اصلی ساخت اما از سال ۲۰۲۰ کلید خورده و قرار است ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ اکران شود. با توجه به حواشی زیادی که برای ازرا میلر به وجود آورده‌اند، هیچ بعید نیست که الن پیچ را جایگزین او کنند و شاهد یک فلش مؤنث باشیم!

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ بازی ازرا میلر در نقش فلش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها