سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries کاور بازی مک واریور

سال 3015 است. میادین جنگ تحت تسلط ماشین‌های جنگی معروف به BattleMechs هستند. کل شهرها را با خاک یکسان کنید و دشمن را توسط BattleMech خود نابود سازید. دنبال شکوه و انتقام باشید. یک شرکت اجاره‌ای در حال گسترش را مدیریت کنید. در کنار دوستان خود در قالب Co-op ۴ نفره PvE مبارزه کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries را در ساویس‌گیم بخوانید.

بشریت هزاران منظومه ستاره‌ای را در منطقه وسیعی از فضا که به نام کره درونی شناخته می‌شود، مستعمره کرده است. دوران طلایی همکاری و پیشرفت اکنون به خاطره‌ای دور تبدیل شده است و بشریت بار دیگر به دسته‌های متفاوتی تقسیم شده است که همگی برای برتری با هم رقابت می‌کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries

  • سیستم عامل: Windows 10 (64-bit versions)
  • پردازنده: Intel Core i3-7100 یا AMD Ryzen 3 1200
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD Radeon R9 280X
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 55 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries

  • سیستم عامل: Windows 10 (64-bit versions)
  • پردازنده: Intel Core i7-6700K یا AMD Ryzen 7 1700
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1070 یا AMD RX Vega 56
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 55 گیگابایت

نوشتار مرتبط:  رتبه‌بندی بهترین JRPGهای استیم که دارای سیستم مبارزه عالی هستند 

آیا من می‌توانم بازی MechWarrior 5: Mercenaries را اجرا کنم؟

برای حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries به یک پردازنده‌ی Intel Core i3-7100 یا AMD Ryzen 3 1200 نیاز دارید. اما سازندگان پیشنهاد می‌دهند که از پردازنده‌ی Intel Core i7-6700K یا AMD Ryzen 7 1700 استفاده کنید. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که قادر به اجرای بازی مک واریور 5 است NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD Radeon R9 280X معرفی شده است. برای داشتن تجربه‌ی بهتر کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 یا AMD RX Vega 56 پیشنهاد شده است. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت است. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ اعلام شده. فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای نصب بازی نیز 55 گیگابایت است.

در پایان اگر سؤالی درباره‌ی MechWarrior 5: Mercenaries داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها