اشرف اسماعیل، کارگردان سابق اساسین کرید به Tencent پیوسته است

اشرف اسماعیل، کارگردان سابق اساسین کرید به Tencent پیوسته است Ashraf Ismail

اشرف اسماعیل، کارگردان برجسته‌ی اساسین کرید که سابقه‌ی کار روی بازی‌های بزرگی همچون اساسین کرید اوریجینز و اساسین کرید بلک فلگ را در کارنامه دارد، به شرکت بزرگ تنسنت (Tencent) پیوسته است.

اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) سال ۲۰۲۰ از یوبیسافت جدا شد. شرکت فرانسوی به دلیل اتهاماتی که متوجه اشرف شده بود، ناچاراً عذر او را خواستند. دلیل اخراج اشرف از شرکت این بود که قصد داشت زن دوم اختیار کند!

حال پس از مدتی که هیچ خبری از این بازی‌ساز بزرگ نبود، خبر آمده که ایشان مشغول کار در غول چینی حوزه‌ی بازی، تنسنت شده است. اشرف اسماعیل به عنوان مشاور ارشد در Timi Studio Group فعالیت می‌کند.

تنسنت به صورت دقیق مشخص نکرده است که این کارگردان خلاق روی چه پروژه‌ای مشغول به کار است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که ایشان از جولای ۲۰۲۱ در استودیوی تازه تأسیس تنسنت در مونترال فعالیت می‌کند. اعضای این استودیو را بازی‌سازان سابق یوبیسافت که زیر نظر اشرف روی اساسین کرید کار می‌کردند، تشکیل می‌دهند.

نوشتار مرتبط:  ماجرای برکناری Chris Avellone؛ پای یک حسادت زنانه در میان است! 

اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان برجسته‌ی اساسین کرید که سابقه‌ی کار روی بازی‌های بزرگی همچون اساسین کرید اوریجینز و اساسین کرید بلک فلگ را در کارنامه دارد

سران شرکت تنسنت در خصوص شخصیت اشرف گفتند: «در طول این مدت همکاری با اشرف، او را شخصیتی حرفه‌ای و عاشق یادگیری یافتیم. طبیعتاً ما به مسائل اخلاقی کاملاََ واقفیم و محیط کاری خوبی را فراهم آورده‌ایم.»

استودیوی Timi سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است. این استودیو به واسطه‌ی کار روی کالاف دیوتی موبایل که بیش از ۶۵۰ میلیون دانلود را به ثبت رسانده، شناخته می‌شود. همچنین آن‌ها بازی چینی Honor of Kings را نیز در کارنامه دارند. این بازی موبایلی همواره در بازار چین در رتبه‌های نخست دانلود قرار دارد.

استودیوی Timi سال ۲۰۲۱ بازی Pokémon Unite را برای نینتندو سوییچ عرضه کرد. در ادامه‌ی همان سال آن‌ها همکاری استراتژیک خود با ایکس باکس را رسانه‌ای کردند.

جا دارد اشاره کنیم که به نقل از خبرگزاری رویترز، این استودیو در سال ۲۰۲۰ موفق به سودآوری ۱۰ میلیارد دلاری شده است. آماری که در آن سال استودیوی Timi را در صدر فهرست پردرآمدترین توسعه دهنده‌های بازی قرار داد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ بازگشت اشرف اسماعیل به بازی‌سازی را خوشحال کننده می‌دانید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها