آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری

گیم پس این روزها به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده است، کاربران ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانند با صرف هزینه‌ی معقول از صدها بازی جذاب لذت ببرند. در این مقاله قرار است به آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری بپردازیم. همه‌ی مراحل را نیز با تصاویر راهنما آماده کرده‌ایم که هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

برای فعال کردن گیم پس به صورت ارزان راه‌های فراوانی در دسترس است. از جمله خرید اکانت‌های آماده از سایت‌ها یا کانال‌های تلگرامی معتبر که قیمت منصفانه‌ای را ارائه می‌دهند. منتهی یکی از محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها این است که خودتان اشتراک گیم پس را فعال کنید. فعال کردن گیم پس را به چند روش می‌توان این کار را انجام داد:

  • خرید کارت اشتراک ۱، ۳ یا ۶ ماهه‌ی گیم پس و وارد کردن (redeem) آن
  • خرید گیفت کارت

البته یک روش دیگر نیز وجود دارد که نیاز به کارت اعتباری بین المللی همچون ویزا کارت یا مستر کارت دارد که خیلی پر دردسر و گران است. در نتیجه به آن نمی‌پردازیم.

روش اول یعنی همان خرید کارت اشتراک، به نسبت خیلی گران است. وقتی روش‌های ارزان‌تر و مطمئن‌تری وجود دارد، لزومی به هزینه‌ی اضافه نیست. در نتیجه این روش را هم کنار می‌گذاریم و به ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش فعال کردن و خرید گیم پس می‌پردازیم.

برای فعال کردن گیم پس یک دلاری، ابتدا شما می‌بایست گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس تهیه کنید. در زمان نگارش این مقاله قیمت گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس حدوداً ۵۰ هزار تومان است. یعنی شما با صرف این هزینه می‌توانید گیم پس آلتیمیت 3 ماهه را که معمولاً بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومن قیمت‌گذاری می‌شود را با یک دهم قیمت فعال کنید.

نوشتار مرتبط:  آیا ایکس باکس سری اس در سال 2022 ارزش خرید دارد؟ 

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری

گیم پس ۱ دلاری روی چه اکانت‌هایی فعال می‌شود

مایکروسافت پیشنهادهای ویژه‌ی گیم پس یک دلاری را معمولاََ برای اکانت‌های جدید و آن‌هایی که تا به حال گیم پس تهیه نکرده‌اند ارائه می‌دهد. البته گاهاً در فواصل مختلف برای اکانت‌های قدیمی نیز ارائه می‌شود. پیشنهاد ویژه‌ی مایکروسافت معمولاََ به شکل بنر در داشبورد ایکس باکس قابل مشاهده است. بنری که اشتراک آلتیمیت یک ماهه یا 3 ماهه را تنها با یک دلار تبلیغ می‌کند. جا دارد اشاره کنیم که قیمت اصلی اشتراک آلتیمیت گیم پس ماهانه 15 دلار است.

بپردازیم به مراحل اصلی، پس قرار شد ابتدا یک گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس تهیه کنید. سپس می‌بایست این گیفت کارت را به اصطلاح redeem کنید. برای این کار نمی‌توانید مستقیم از طریق خود کنسول اقدام کنید. باید از طریق کامپیوتر ابتدا آی‌پی خود را به آمریکا تغییر دهید و سپس در سایت مایکروسافت با اکانت ایکس باکس خودتان (اکانتی که برای گیم پس ساخته‌اید) login کنید.

بخش پشتیبانی سایت مایکروسافتارتباط با مایکروسافتربات پشتیبان مایکروسافت

پس از login باید به بخش redeem بروید و گیفت کارت یک دلاری را وارد کنید تا حسابتان شارژ شود. در ادامه نیز به بخش support بروید. سپس بخش contact us و virtual agent را پیدا کنید.

چت مایکروسافتربات هوشمند مایکروسافت

در صفحه‌ی باز شده یک متن وارد کنید و گزینه‌ای که به شما نمایش داد را no بزنید.

چت زنده ایکس باکس

پس از چند بار تکرار این حرکت، سایت پیشنهاد می‌دهد که با اپراتور ارتباط برقرار کنید.

پشتیبان آنلاین ایکس باکس

در تصویر بالا یکی از کاربران ساویس‌گیم مطابق آموزش با پشتیبان ارتباط برقرار کرده است!

پس از متصل شدن به پشتیبان، پیام زیر را برای او بفرستید:

Hi, I want to activate a 3 month Xbox game pass ultimate for 1$. I can’t do it from my Xbox because it requires a credit card, and I don’t want to enter my credit card information

پاسخ احتمالی پشتیبان به شما این است:

Sure! No worries, I will gladly look into your account and help you purchase the amazing Game Pass Ultimate subscription for $1, this is a great deal for the first time you purchase this subscription

و در ادامه از شما می‌خواهد که اکانت و ایمیل خود را تایید کنید:

Before I continue, May I ask, is *** which is under ***  your account and the one We will be working on today

اگر مشخصات اکانت و ایمیل شما در متن ارسالی پشتیبان درست بود، در پاسخ بنویسید: Yes

پاسخ احتمالی پشتیبان:

Perfect!! Thank you for verifying the account! Checking it right now!!

در ادامه پشتیبان یک لینک بکاپ برای شما ارسال می کند:

In the meantime, I would like to make sure I send you a rejoin link in case we get disconnected

اهمیتی ندارد، این لینک برای زمانی است که مشکلی هنگام چت رخ بدهد. مثلاً اینترنت قطع شود یا غیره.

در ادامه پیام احتمالی پشتیبان چنین است:

I see your $1 of Microsoft store credit. I can help you on purchasing your amazing Game Pass Ultimate subscription, 3 month for $1 this first time, should I go on

در پاسخ بنویسید: Yes, please

تمدید خودکار گیم پس

در ادامه پس از چند لحظه پشتیبان پیغام فعال شدن گیم پس را به شما می‌دهد و پیشنهاد می‌کند که تمدید خودکار را فعال کنید. می‌توانید از پشتیبان بخواهید که آن را غیرفعال کند. اگر گیفت کارت یک دلاری خریده‌اید و قصد ندارید در ادامه اکانت خود را شارژ کنید، اهمیتی ندارد. در غیر این صورت بنویسید No, please turn it off.

چت با پشتیبان مایکروسافت

ممکن است پشتیبان مطابق تصویر بالا، از شما بخواهید که خرید گیم پس و انجام تراکنش را دوباره تایید کنید، کافی است در پاسخ بنویسید: yes please proceed with the order

در ادامه اگر پشتیبان گفت در حال فعال‌سازی گیم پس و مراحل نهایی هستم، بنویسید:

Thanks for your attention. I’m looking forward to your reply

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم DNS روی ایکس باکس 

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری گیمپس آلتیمیت 3 ماهه

پیام نهایی

Your have a month of Game Pass Ultimate and I took the liberty to turn off the auto renewal in your subscription, allow me to share this is turned on by default every time a subscription is purchased, so Please keep that in mind, you can easily manage your subscriptions at https://account.microsoft.com/services

پایان، لذت ببرید.

نکته: اگر هنگام فعال کردن گیم پس یک دلاری، پشتیبان گفت که به دلیل کسر مالیات باید موجودی خود را افزایش دهید، بنویسید:

i’m living in tax free states

اگر پشتیبان خیلی مقرراتی بود و درخواست کرد که آدرس خود را در اکانت وارد کنید، یک آدرس فیک از سایت‌هایی که اینگونه آدرس‌ها را به اشتراک می‌گذارند پیدا کنید و در بخش آدرس اکانت ایکس باکس وارد نمایید. ایالت‌هایی که از پرداخت مالیات معاف هستند نیز شامل: Alaska, Florida, Nevada, South Dakota, Tennessee, Texas, Washington, و Wyoming می‌شوند. البته پشتیبان‌های مایکروسافت معمولاً خیلی خوش برخورد هستند و برخورد با مشکلات اینچنینی خیلی نادر و بعید است.

نوشتار مرتبط:  چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟ 

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری

فعال کردن گیم پس یک دلاری چه مزیتی نسبت به خرید اکانت‌های آماده از سایت و تلگرام دارد؟

1. ارزان‌تر است

شما می‌توانید با پرداخت 50 هزار تومن اشتراک یک ماهه یا 3 ماهه‌ی گیم پس آلتیمیت برای خودتان فعال کنید. در حالی اکانت‌های آماده معمولاً بین 70 تا 500 هزار تومان قیمت گذاری می‌شوند.

2. مطمئن‌تر است

این روش کاملاً قانونی است. مالکیت اکانت تماماً به خود شما اختصاص دارد و خیالتان از بروز مشکل راحت است. چندی پیش کنسول کاربران ایرانی زیادی بن شد، به این دلیل که از فروشگاهی اکانت خریداری کرده بودند که صاحب آن از کردیت کارت تقلبی برای خرید استفاده می‌کرد. 

نوشتار مرتبط:  آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس 

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری استارفیلد استاکر رد فال پلیگ

پرسش‌های متداول

گیم پس یک دلاری قانونی است؟

بله، کاملاً قانونی است.

فعال کردن گیم پس یک دلاری خطر بن شدن دارد؟

خیر، از آن‌جایی که این روش کاملاً قانونی است، هیچ خطری ندارد.

با این روش اشتراک یک ماهه می‌شود فعال کرد یا 3 ماهه؟

برای برخی اکانت‌ها 3 ماهه است و برای برخی یک ماهه. اگر طبق آموزش ما پیش بروید به احتمال زیاد گیم پس آلتیمیت یک دلاری 3 ماهه برای شما فعال خواهد شد. اما ممکن است در آن مقطع این پیشنهاد منقضی شده باشد و پشتیبان اشتراک یک ماهه را برای شما فعال کند. مایکروسافت معمولاً پیشنهاد گیم پس آلتیمیت یک دلاری 3 ماهه را در تعطیلات سال نوی میلادی یا در جشنواره‌های فصلی فعال می‌کند.

در ادامه برای این‌که بتوانید بدون محدودیت روی اکانت اصلی خودتان بازی کنید، می‌توانید این اکانت جدید که روی آن گیم پس فعال کرده‌اید را هوم کنید. ما پیش از این آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر را ارائه داده‌ایم.

نکته‌ی مهم

 با وجود این‌که روش مورد بحث کاملاً قانونی است، اما ساویس‌گیم هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری بر عهده نمی‌گیرد. اگر از دانش لازم و اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار برخوردار نیستید، انجام آن را به افراد دیگری بسپارید. هدف ما از قرار دادن آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری کمک کردن به شما گیمرهای عزیز در جهت تجربه‌ی در دسترس‌تر بازی‌های ویدیویی با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی است.

در پایان امیدوارم آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری مورد توجه شما واقع شده باشد. هر سوالی داشتید در بخش نظرات بپرسید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها