هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید

بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl مدت‌هاست در دست توسعه قرار دارد. بیش از یک دهه‌ی پیش این بازی معرفی و سپس کنسل شد. ولی حال فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی این بازی احیا شده نداریم. Stalker 2: Heart Of Chernobyl فوق‌العاده امیدوار کننده به نظر می‌رسد و طرفداران نسخه‌ی قبلی بی‌صبرانه منتظر آن هستند. در ادامه هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید را ارائه می‌دهیم.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی STALKER 2 

هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید

تاریخ عرضه‌

بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl قرار بود 2021 عرضه شود ولی این اتفاق رخ نداد و حال می‌بایست تا 8 اردیبهشت 1401 برای تجربه‌ی آن صبر کنیم. پلتفرم‌های مقصد بازی PC و Xbox Series X/S می‌باشند که ما پیش از این حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl را خدمتتان ارائه کرده بودیم. نکته‌ی دیگر این است که ظاهراً بازی انحصاری زمانی کنسول‌های ایکس باکس است و پس از 3 ماه برای پلی استیشن عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که بازی روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

نوشتار مرتبط:  سازندگان STALKER 2 گیم پس را به PS5 ترجیح داده‌اند! 

استالکر 2

ماجرای Stalker 2 از چه قرار است؟

در حقیقت Stalker 2 دنباله‌ی به شدت مورد انتظار Stalker: Shadow of Chernobyl محصول 2007 است. این بازی در آن زمان انحصاری PC بود و به فاصله‌ی 2 سال دنباله‌های فرعی متنوعی دریافت کرد. قرار بود Stalker 2 یک دهه‌ی پیش عرضه شود ولی بلافاصله پس از معرفی در 2011 کنسل شد. چرا که بودجه‌ی لازم به سازندگان تزریق نشد.

سال‌ها گذشت و گذشت تا بالأخره در سال 2018 شاهد تیزر کوتاهی از Stalker 2 بودیم. و نهایتاً سال 2020 در مراسم مایکروسافت از Stalker 2: Heart Of Chernobyl رونمایی به عمل آمد.

این بازی دگرباره ما را به قلب چرنوبیل خواهد برد. منطقه‌ی قرنطینه‌ی اتمی که میزبان موجودات‌ ماورائی شده است. شما به عنوان یک جایزه‌ بگیر به دل چرنوبیل خواهید رفت و ضمن بقا می‌بایست به دنبال اسرار و گنجینه باشید. Stalker 2 داستان غیر خطی و جهان باز را ارائه خواهد داد.

هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید

نکته‌ی جذاب در خصوص Stalker 2: Heart Of Chernobyl کیفیت شگفت‌انگیز گرافیکی آن است. و همچنین گان‌پلی بازی نیز به نظر امیدوار کننده می‌رسد. تریلرهای بازی گویای جذابیت شگفت‌انگیز آن هستند و انتظار برای تجربه‌ی آن را سخت می‌کنند.

با توجه به مقاله‌ی هر آنچه که باید درباره‌ی Stalker 2: Heart Of Chernobyl بدانید، برای تجربه‌ی این بازی شگفت‌انگیز مشتاق هستید؟ بازی نخست را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها