بازی STALKER 2 پایان‌های متفاوت و زیادی خواهد داشت

STALKER 2

هواداران منتظر STALKER 2 هستند. بیش از 2 سال از زمان رونمایی بازی گذشته و اکنون بیش از هر زمان دیگر منتظر عرضه بازی هستیم. به نظر می‌رسد استودیو GSC Game World تاکنون قطعاً همه چیزهای درست را گفته است. و از تمرکز آن بر محیط، ترکیبی از تیراندازی، ترس و مکانیک بازی و تنظیمات بزرگ جهان باز آن، همه به نظر می‌رسد یک بازی است که ممکن است انتظارات را برآورده کند.

چیز دیگری که سازنده امیدوار است داستانی باشد که به انتخاب بازیکن واکنش نشان دهد، که البته به پایان‌های مختلف منجر خواهد شد. اما اینکه این انتخاب‌ها و پیامدها دقیقاً چقدر واگرا هستند؟ به نظر می‌رسد کاملا سخنگوی مدیر روابط عمومی Zakhar Bocharov که اخیراً در پادکست روسی Not Bried In (ترجمه شده توسط Gamingsym) صحبت کرد. دوباره تکرار کرد که STALKER 2 یک داستان غیرخطی خواهد داشت. و این که “تعداد زیادی شاخه و پایان متفاوت دارد”.

بازی STALKER 2  در حال حاضر برای ایکس‌باکس سری اس/ایکس و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است. و برای راه اندازی در سال 2021 برنامه ریزی شده است. تاریخ شروع دقیق‌تری برای این بازی هنوز تأیید نشده است. برای جزئیات بیشتر با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها