مراحل توسعه‌ی بازی Elden Ring تقریباً پایان یافته است

Elden Ring

به گزارش ساویس‌گیم، از زمانی که FromSoftware و Bandai Namco در E3 2019 بازی Elden Ring را معرفی کردند. هیچ اطلاعات جدیدی از بازی به دست نیامده است. البته به جز اطلاعات پیام‌های مرموزانه و عجیب سازندگان و هرازگاهی پیام تشکر آنان.

هنوز مشخص نیست که چه زمان اطلاعات جدیدی از بازی به دست می‌آوریم. اما یک منبع آگاه به نام Lance McDonald به تازگی اطلاعات جالبی به اشتراک گذاشته است. شایان ذکر است که این منبع سابقه‌ی خوبی در دادن اطلاعات عناوین سولزبورن در کارنامه دارد. لَنس مک دونالد به تازگی در جریان استریم زنده به بازی الدن رینگ اشاره کرده است. به عقیده‌ی لَنس مراحل ساخت Elden Ring رو به پایان است.

این منبع دلیل نتیجه‌گیری خود را رفتار جدید سازندگان اعلام کرده است. رفتاری که معمولاً در مراحل پایانی ساخت صورت می‌گیرد. و شخص ثالثی که در FromSoftware کار می‌کند این اطلاعات را درباره‌ی بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی الدن رینگ به او داده است.

Elden Ring

البته شایان ذکر است که این اطلاعات را تا زمان تأیید رسمی باید به چشم شایعه ببینید. به خصوص این‌که اطلاعات پیرامون الدن رینگ بسیار ناچیز است. بیایید امیدوار باشیم که در مراسم TGA 2020 شاهد خبر جدیدی در خصوص بازی باشیم. به هر حال منتظر اطلاعات بیشتر باشید. مراسم مذکور در تاریخ 20 آذرماه جریان خواهد داشت.

خب همراهان عزیز نظر شما چیست؟ منتظر اطلاعات جدید در خصوص بازی مذکور هستید؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها