مجموعه‌ی Danganronpa فروش 5 میلیون نسخه‌ای را گذر کرد

مجموعه‌ی Danganronpa فروش 5 میلیون نسخه‌ای را گذر کرد

به گزارش ساویس‌گیم، مجموعه‌ی Danganronpa خیلی خاص و منحصر به فرد است. با این حال توانسته در طول سال‌ها طرفداران پر و پا قرصی دست و پا کند.

حال Spike Chunsoft خبر داد که مجموعه‌ی منحصر به فرد Danganronpa به رکورد فروش جدیدی دست یافته است. فروش 5 میلیون نسخه‌ای تا ماه سپتامبر 2021.

از این 5 میلیون نسخه، 3 میلیون متعلق به فروش PC است. و از این 3 میلیون نسخه Danganronpa: Trigger Happy Havoc و Danganronpa 2: Goodbye Despair هر کدام بالای یک میلیون نسخه روی این پلتفرم فروخته‌اند.

مجموعه‌ی Danganronpa فروش 5 میلیون نسخه‌ای را گذر کرد

با توجه به این‌که Danganronpa Decadence در تاریخ 12 آذرماه قرار است برای نینتندو سوئیچ عرضه شود، بدون شک فروش مجموعه جهش بالایی به خود خواهد دید. این بازی دربردارنده‌ی 3 نسخه‌ی اصلی به علاوه‌ی یک بازی کارتی به نام Danganronpa S: Ultimate Summer Camp خواهد بود. پس از عرضه همه‌ی این 4 نسخه به صورت مجزا نیز از طريق Nintendo Switch eShop قابل خرید هستند.

شایان ذکر است که Spike Chunsoft قصد دارد مجموعه‌ی Danganronpa را گسترش دهد. و شاهد بازی‌های متنوع در سبک‌های مختلفی باشیم.

مجموعه‌ی Danganronpa فروش 5 میلیون نسخه‌ای را گذر کرد

شما طرفدار Danganronpa هستید؟ بازی‌های این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها